دانلود بازی Joyride برای PC

دانلود بازی Joyride برای PC

 

دانلود بازی Joyride برای کامپیوتر

| بازی جوی‌راید |

| نسخه TiNYiSO |

 

Joyride بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های کژوال و اتومبیل‌رانی می باشد که در سال 2023 توسط Millwoo Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر از دوست‌داران سری بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی هستید، ما برای شما یک عنوان جدید را آماده کرده‌ایم که می‌توانید با رانندگی در مسیرهایی پر پیچ و خم در آن، تا مدت‌ها سرگرم باشید. این بازی جدید و جذاب، مناسب برای افرادی است که علاقه زیادی به بازی‌های سبک رانندگی و اتومبیل رانی داشته باشند. در بازی، فضایی تعبیه شده که شما بتوانید وسیله نقلیه دلخواه خود را انتخاب و در فصول مختلف سال با آن در جاده‌ها رانندگی کنید. بنابراین می‌توانید انتظار رانندگی در جاده‌هایی با مناظر مختلف نظیر جنگل، مسیرهای برفی، کوهستانی و … را داشته باشید.

می‌توانید در مسیر خود به هر شکل که دوست دارید از این تجربه لذت ببرید. وظیفه شما در بازی این است که مسیر خود را در پیش بگیرید و از تجربه مناظر لذت ببرید. در فصول مختلف سال، مناظر زیبایی وجود دارد که هر فصل، جذابیت خاص خود را دارد. شما می‌توانید همچنین به وسیله پهپاد در طول بازی روال رانندگی خود را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Joyride را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Joyride1 300x169 - دانلود بازی Joyride برای PC Joyride2 300x169 - دانلود بازی Joyride برای PC

 

Joyride3 300x169 - دانلود بازی Joyride برای PC Joyride4 300x169 - دانلود بازی Joyride برای PC

 

تریلر بازی Joyride :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: i7-3770
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX660
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: i7-10700
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX1660
Storage: 2 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.16 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR