دانلود بازی Pro Basketball Manager 2022 برای PC

دانلود بازی Pro Basketball Manager 2022 برای PC

 

دانلود بازی Pro Basketball Manager 2022 برای کامپیوتر

| بازی مدیریت بسکتبال حرفه‌ای 2022 |

| نسخه SKIDROW |

 

Pro Basketball Manager 2022 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی، مدیریتی و ورزشی می باشد که در سال 2021 توسط Umix Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به ورزش بسکتبال آماده کرده‌ایم، یک عنوان شبیه‌سازی شده و جذاب است که بیش از 160 رقابت جذاب را با دقت و جزئیات بالا برای شما به تصویر می‌کشد تا بتوانید در آن به مدیریت این حرفه بپردازید. آیا تا به حال در آرزوی سرمربی‌گری در رشته بسکتبال بوده‌اید؟ اگر از دوست‌داران این ورزش محبوب هستید، ما برایتان عنوانی را آماده کرده‌ایم که در آن قرار است به عنوان یک مدیر و سرمربی ایفای نقش کنید و سرنوشت باشگاه رویایی‌تان را رقم بزنید.

در این بازی بیش از 160 مسابقه قابل بازی کردن وجود دارد که از جمله جزئیات آن می‌توان به 25 مسابقه بین‌المللی، 11 مسابقه قاره‌ای، بیش از 40 جام حذفی در 55 کشور مختلف دنیا اشاره کرد. تیم شما در این بازی همواره با چالش‌هایی روبه‌روست که باید با مدیریت خود آن‌ها را پشت سر بگذارید. در طول سفر خود به تالار مشاهیر، باید بازیکنان خود را جذب و آموزش دهید و در بازی‌های زنده، دستورالعمل‌های خود را به بازیکنان داخل زمین ارائه کنید تا آن‌ها بتوانند با تجربه‌ای که دارند بهترین نمایش را از خود ارائه کنند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pro Basketball Manager 2022 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pro Basketball Manager 20221 300x169 - دانلود بازی Pro Basketball Manager 2022 برای PC Pro Basketball Manager 20222 300x169 - دانلود بازی Pro Basketball Manager 2022 برای PC

 

Pro Basketball Manager 20224 300x169 - دانلود بازی Pro Basketball Manager 2022 برای PC Pro Basketball Manager 20223 300x169 - دانلود بازی Pro Basketball Manager 2022 برای PC

 

تریلر بازی Pro Basketball Manager 2022 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (SP1+) and Windows 10
Processor: x64 architecture with SSE2 instruction set support.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX10, DX11, DX12 capable.
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 535 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR