دانلود کتاب یادگیری حرفه‌ ای پایتون – قسمت 2: پیشرفته – Learning Professional Python: Volume 2: Advanced – PDF

دانلود کتاب یادگیری حرفه‌ ای پایتون - قسمت 2: پیشرفته - Learning Professional Python: Volume 2: Advanced - PDF

 

دانلود کتاب یادگیری حرفه‌ ای پایتون – قسمت 2: پیشرفته

| ‏‏‎ Learning Professional Python: Volume 2: Advanced – PDF|

 

کتاب یادگیری حرفه‌ ای پایتون – قسمت 1: مقدمات (Learning Professional Python: Volume 2: Advanced – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت آشنایی حرفه‌ای با مهارت برنامه‌نویسی به زبان پایتون است. اگر که شما نیز از علاقه‌مندان به یادگیری مهارت برنامه‌نویسی به زبان پایتون هستید و می‌خواهید این آموزش را از روش سنتی یعنی مطالعه‌ی کتاب شروع کنید، ما برایتان یک کتاب جدید و معتبر را آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید به شکلی اصولی یادگیری پایتون را استارت بزنید.

یادگیری زبان برنامه‌نویسی پایتون از طریق کتاب می‌تواند یک روش موثر برای بسیاری از افراد باشد. یادگیری از طریق کتاب، به دلیل ساختار قدم به قدم، یکی از اصولی‌ترین روش‌ها برای یادگیری مهارت برنامه‌نویسی است. برخلاف روش‌های دیگر مثل دوره‌های آنلاین و یا دوره‌های ویدیویی، کتاب‌ها دارای یک ساختار قدم به قدم هستند و از این طریق کاربر را به شکلی اصولی با مهارت آشنا می‌کنند. علاوه بر این، عمق یادگیری مناسب و وجود منابع معتبر از اصلی‌ترین دلایلی است که بسیاری از کاربران یادگیری از طریق مطالعه‌ی کتاب را ترجیح می‌دهند. این نسخه از کتاب در واقع دنباله‌ای بر نسخه مقدماتی آن یعنی Learning Professional Python: Volume 1: The Basics – PDF است که به تازگی منتشر شده و اکنون به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. پیشنهاد میکنیم کتاب یادگیری حرفه‌ ای پایتون – قسمت 1: مقدمات (Learning Professional Python: Volume 1: The Basics) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Usharani Bhimavarapu, Jude D. Hemanth
تعداد صفحات: 245
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 13.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR