دانلود DaVinci Resolve Studio 16.2.7.010 – استودیوی ویرایش فیلم و تصحیح رنگ ها

دانلود DaVinci Resolve Studio 14.0.1 - استودیوی ویرایش فیلم و تصحیح رنگ ها

 

دانلود DaVinci Resolve Studio

| استودیوی ویرایش فیلم و تصحیح رنگ ها |

 

DaVinci Resolve Studio 16.2.7.010 نام یک استودیوی قدرتمند ویرایش فیلم و تصحیح رنگ‌ است که کاربرد گسترده‌ای در صنعت فیلم‌سازی و هالیوود دارد. همواره یکی از نقاط قوت فیلم‌های روز سینمای جهان، جلوه‌های ویژه و تدوین‌های حرفه‌ای آنان بوده و همین امر سبب شده که فیلم‌های آنان، با استقبال بی‌نظیری از سوی افراد مواجه شوند. اما به راستی راز قدرت و کیفیت بالای صنعت فیلم‌سازی هالیوود چیست؟ واقعیت امر این است که تولیدکنندگان آثار برجسته سینمایی، ابزار و تجهیزات مناسبی را برای ویرایش و تدوین‌های خود به کار می‌برند و همین امر سبب می‌شود که نتیجه کار، با کیفیتی استاندارد و مدرن از آب درآید.

قدرتمندترین ابزار هالیوود در زمینه ویرایش فیلم و تصحیح رنگ‌ها در اختیار شماست. ویژگی منحصر به فرد این ابزار، سرعت بسیار بالای آن بوده که حتی در مقایسه با نسخه‌های قبلی، 10 برابر افزایش داشته است. ترکیبی از مجموعه ابزارهای حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه ویرایش فیلم‌ها و خلق آثار سینمایی برجسته، تصحیح حرفه‌ای رنگ ها و … از مهم‌ترین ویژگی‌های قابل توجه در این نرم افزار به شمار می‌روند. به طور کلی شما با استفاده از این برنامه، می‌توانید تدوین‌هایی حرفه‌ای را بر روی فیلم‌های خود اعمال کرده و با ترکیب کردن فایل‌های ویدیویی و تصحیح رنگ‌ها، کاربرد 3 نرم افزار مختلف را به صورت یکجا مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DaVinci Resolve Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DaVinci Resolve Studio :

– ساپورت فریم ریت 120fps

– قابلیت تهیه خروجی‌های Ultra HD 4K

– قابلیت تشخیص صورت

– امکان کاهش دادن دمای تصاویر

– دارا بودن فیلتر‌های متعدد

– امکان تصحیح کردن رنگ‌ها در فایل‌های ویدیویی

– پشتیبانی از فرمت‌های SD, HD , Full HD, 2K, 4K

– سرعت بسیار بالا

 



مهرگان آی‌تی


Minimum system requirements:

– Windows 10 Update
– 16 GB of system memory. 32 GB when using Fusion
– Blackmagic Design Desktop Video version 10.4.1 or later
– NVIDIA/AMD/Intel GPU Driver version – As required by your GPU
– RED Rocket-X Driver 2.1.34.0 and Firmware 1.4.22.18 or later
– RED Rocket Driver 2.1.23.0 and Firmware 1.1.18.0 or later

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.8 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR