دانلود بازی Happy Empire برای کامپیوتر

دانلود بازی Happy Empire برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Happy Empire برای کامپیوتر

 

Happy Empire بازی جدیدی در سبک استراتژیک و مدیریتی می باشد که در سال 2015 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . به شاهزاده خانوم کمک کنید تا بر مشکلات سرزمینش غلبه کرده و با غلبه بر جادوگران سرزمین از دست رفته را دوباره به شکوه قبلش برگرداند. گرافیک بازی ساده و با جزئیات خیره کننده ای طراحی شده است جایی که مطمئنا از بازی کردن در مناطق مختلف آن لذت خواهید برد.

در بازی شما در سه منطقه مختلف قدم گذاشته و داستان جذاب بازی را دنبال خواهید کرد. مدیرdت منابع می تواند به شما کم کند تا در راهتان پیروزمند باشید. سفر طولانی در پیش خواهید داشت پس حتما سرمایه خوبی را جمع کرده و در نهایت امپراتوری را به شکوه خود بازگردانید. هم اکنون می توانید بازی Happy Empire را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 Happy-Empire Happy-Empire

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8

CPU: 2.5 GHz

RAM: 1024 MB

DirectX: 9.0

Hard Drive: 620 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 512 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR