دانلود IT Asset Tool 1.3.46 – نرم افزار مدیریت دیوایس‌های متصل به شبکه

دانلود IT Asset Tool 1.3.46 - نرم افزار مدیریت دیوایس‌های متصل به شبکه

 

دانلود IT Asset Tool

| نرم افزار مدیریت دیوایس‌های متصل به شبکه |

 

IT Asset Tool 1.3.46 نام یک ابزار جدید،‌پیشرفته و قوی در زمینه‌ی مدیریت موجودی و تجهیزات شبکه است که با آن مدیران شبکه می‌توانند به راحتی تجهیزات و دیوایس‌های موجود در شبکه را مدیریت کنند. کار کردن با چند کامپیوتر در یک شبکه می‌تواند کاری دشوار و سخت باشد؛ خصوصا اگر که بخواهید همواره به خصوصیات دقیق هریک از وسایل و تجهیزات در شبکه دسترسی داشته باشید. نرم افزاری که در اینجا خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم،‌ابزاری است موثر و مفید که برای مدیریت کلیه دیوایس‌های موجود در شبکه طراحی شده و شما راهی را پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید کلیه سیستم‌ها و مشخصه‌های سخت افزاری موجود در شبکه را ببینید.

به منظور دستییابی به کلیه مشخصات شبکه، این نرم افزار به شما یک گزارش جامع و دقیق را ارائه می‌کند تا از روی آن بتوانید حتی جزئی‌ترین اطلاعات و وضعیت‌ها را در رابطه با هر دیوایس در شبکه ببینید. هدف از ساخت این نرم افزار، کمک به مدیران شبکه و افرادی است که با سخت افزار کامپیوتر در شبکه‌های محلی سر و کار دارند. این برنامه اطلاعات کاملی از تمام سیستم‌ها و دیوایس‌های متصل به شبکه را جمه‌آوری می‌کند و جدیدترین رخدادها در رابطه با هریک را به شما نمایش می‌دهد. علاوه بر جمع‌آوری اطلاعات نرم افزاری، این برنامه همچنین قادر است مشخصه‌های سخت افزار سیستم‌ها نظیر شرکت سازنده، مدل، پردازنده، رم، وضعیت هارد درایو و… را نیز در قالب گزارش در دسترس قرار دهد تا بتوانید موجودی سخت افزاری را نیز در نمایی زیبا و کاربرپسند مدیریت کنید.. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار IT Asset Tool را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار IT Asset Tool :

– امکان مدیریت اپلیکیشن‌های نصب شده در شبکه محلی

– دارا بودن ابزارهای گزارش‌گیری پیشرفته و جامع

– امکان مدیریت موجودی نرم افزار و سخت افزار در سیستم‌

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

IT Asset Tool.cover1  300x202 - دانلود IT Asset Tool 1.3.46 - نرم افزار مدیریت دیوایس‌های متصل به شبکه IT Asset Tool.cover2  300x202 - دانلود IT Asset Tool 1.3.46 - نرم افزار مدیریت دیوایس‌های متصل به شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR