دانلود BWMeter 9.0.3 – نرم افزار کنترل پهنای باند اینترنت

دانلود BWMeter 7.7.1 - نرم افزار کنترل پهنای باند اینترنت

 

دانلود BWMeter

| برنامه کنترل و اندازه گیری پهانی باند اینترنت |

 

BWMeter 9.0.3 نرم افزاری قدرتمند و بسیار عالی کنترل پهنای باند مصرفی اینترنت برای سیستم عامل ویندوز است. اگر شما هم از افرادی هستید که میخواهید بدانید که پهنای باند اینترنتتان در کجا و توسط چه پورتی و به برای چه مقصودی آماده شده است, به شما نرم افزار BWMeter را پیشنهاد میکنیم. نرم افزار کامل و بسیار خوب در این زمینه است. این نرم افزار قدرت آنلایز بالایی دارد و به راحتی میتواند بفهمد که چه چیزی از کجا آمده ، چه فایلی به کجا فرستاده شده ، از چه Port ها و پروتکل هایی استفاده شده و غیره.

از ویژگی های مهم این برنامه میتوان به کنترل ترافیک محلی و شبکه, مشاهده گرافیکی ترافیک در حال انتقال, قابلیت محدود کردن سرعت و ترافیک به صورت دستی, پشتیبانی از LAN, WAN, VPN, ADSL, xDSL, Modem, Dial-Up و غیره. پس اگر از دوست دارید مصرف پهنای باند اینترنت خود را به خوبی کنترل کنید . هم اکنون می توانید نرم افزار BWMeter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های نرم افزار BWMeter :

– نمایش جزئیات شبکه در قالب اعداد و ارقام

– امکان تعیین فیلتر برای نمایش نتایج

– قابلیت نظارت بر ترافیک شبکه

– امکان نمایش هشدار

– ساپورت LAN, WAN, VPN, ADSL, xDSL, Modem, Dial-Up

– امکان گزارش‌گیری در بازه‌های زمانی مختلف

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

Windows Vista
Windows 7
Windows 8
Windows 10
Windows 11
Windows Server

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR