دانلود بازی The Magnet Trials برای PC

دانلود بازی The Magnet Trials برای PC

 

دانلود بازی The Magnet Trials برای کامپیوتر

| بازی اسلحه مغناطیسی |

| نسخه SiMPLEX |

 

The Magnet Trials بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط Tri Pie Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان این بازی رایانه‌ای، در رابطه با اختراع یک سلاح مغناطیسی است که در فضا اتفاق می‌افتد. پس از مدت‌ها تحقیق، آزمون و خطا، سرانجام یک گروه از دانشمندان موفق می‌شوند که اولین نمونه از سلاح مغناطیسی را آماده کنند. این اسلحه که تاکنون نمونه دیگری از آن در دنیا وجود نداشته، اکنون به عنوان یکی از مرگبارترین سلاح‌ها به شمار می‌رود. پس از این رویداد، گروهی از دشمنان به آزمایشگاه حمله می‌کنند تا بدین ترتیب بتوانند اختراع دانشمندان را از آنِ خود کنند.

وظیفه شما به عنوان یکی از اعضای این تیم تحقیقاتی، محافظت از این اختراع به وسیله نابودی دشمنان است. شما می‌توانید با استفاده از اسلحه مغناطیسی خود، در برابر دشمنان ایستادگی کرده و موانع را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و در نهایت به همراه یک ربات هوشمند به زمین بازگردید. این اسلحه با استفاده از نیروی مغناطیسی، اشیای اطراف را حرکت می‌دهد و همین سناریو به شما اجازه خواهد داد تا در برابر دشمنان ایستادگی کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Magnet Trials را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Magnet Trials1 300x170 - دانلود بازی The Magnet Trials برای PC The Magnet Trials2 300x170 - دانلود بازی The Magnet Trials برای PC

 

The Magnet Trials3 300x170 - دانلود بازی The Magnet Trials برای PC The Magnet Trials4 300x170 - دانلود بازی The Magnet Trials برای PC

 

تریلر بازی The Magnet Trials :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher
Processor: 2.5 GHz 64 bit quad-core Intel/AMD
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 560 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher
Processor: 2.5 GHz 64 bit quad-core Intel/AMD
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 960 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 157 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR