دانلود PictureThis – Plant Identifier 3.22.1 – تشخیص انواع گل و گیاه از روی عکس برای اندروید

دانلود PictureThis - Plant Identifier 3.22.1 - تشخیص انواع گل و گیاه از روی عکس برای اندروید

 

دانلود نرم افزار PictureThis برای اندروید

| تشخیص انواع گل و گیاه از روی عکس برای اندروید |

 

PictureThis – Plant Identifier 3.22.1 نام یک اپلیکیشن جادویی و فوق‌العاده قوی در زمینه شناسایی انواع گیاهان، گل‌ها، درختان و … در طبیعت، باغ و یا حتی باغچه‌ی خانگی شماست! با استفاده از این اپلیکیشن قدرتمند و حرفه‌ای، شما می‌توانید با تکنولوژی هوش مصنوعی، یک تصویر ساده از گل یا لدان خود بگیرید تا در ادامه این اپ، نام کامل و نوع گیاه شما را برایتان به نمایش درآورد و در ادامه، توضیحات کامل، نحوه نگهداری، نوع آبیاری و … را نیز به شما آموزش دهد. گیاهان موجوداتی بسیار عالی هستند و پیش از ما انسان‌ها بر روی کره‌ی زمین زندگی می‌کرده‌اند. ما انسان‌ها، چه در روستا و چه در شهر، علاقه‌ی خاصی به گیاهان و گل‌ها داریم. حتی اگر که به زندگی روزمره‌ی شهری هم عادت کرده باشیم، باز هم از روی علاقه یک یا چند نوع گل یا گیاه آپارتمانی را در منزل و یا محل کار نگهداری می‌کنیم. البته باید این نکته را نیز مدنظر قرار داد که نگهداری و مراقبت از هر نوع گل و یا گیاه، شرایط خاص خود را دارد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک اپلیکیشن هوشمند را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند امکان شناسایی و معرفی گیاهان به شکل تمام و کمال در گوشی‌های اندروید را در اختیار شما قرار دهد.

این اپلیکیشن همین حالا در دنیا بیش از 70 میلیون کاربر فعال دارد. شما هم می‌توانید با نصب کردن این اپ، به جمع دوست‌داران آن بپیوندید! اگر که به هر نحو علاقه‌مند به کاشت و نگهداری انواع گل و گیاه باشید، این اپلیکیشن می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید انواع گل و گیاه را به شکل صحیح‌تری نگهداری کرده و شرایط نگهداری و آبیاری آن‌ها را یاد بگیرید. قابلیت فوق‌العاده جذاب و محبوب این اپلیکیشن، توانایی عکس گرفتن با دوربین گوشی تلفن همراه و تشخیص بلافاصله‌ی این نرم افزار است. بنابراین اگر به دنبال نام یک گیاه خاص هستید و یا اینکه می‌خواهید اطلاعاتی را از گل و یا گیاهان خود کسب کنید، این نرم افزار می‌تواند همچون یک دستیار هوشمند و قوی برای شما ایفای نقش کند. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار PictureThis برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PictureThis :

– امکان تشخیص فوری هزاران نوع مختلف از گیاهان، گل‌ها و درختان با تکنولوژی هوش مصنوعی و تشخیص عکس

– امکان کسب اطلاعات جامع از گیاهان و مشاهده تصاویری زیبا از تصاویر واقعی گیاهان

– امکان مشاهده اطلاعات جامع در رابطه با نگهداری و مراقبت از گیاهان مختلف

– دارا بودن امکان تنظیم یادآور برای نگهداری هرچه بهتر گیاهان دوست‌داشتنی شما

– دارا بودن محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند

– امکان به‌اشتراک‌گذاری سریع و آسان تصاویر گیاهان و گل‌ها با دیگران

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PictureThis 1 69x150 - دانلود PictureThis - Plant Identifier 3.22.1 - تشخیص انواع گل و گیاه از روی عکس برای اندروید PictureThis 2 69x150 - دانلود PictureThis - Plant Identifier 3.22.1 - تشخیص انواع گل و گیاه از روی عکس برای اندروید PictureThis 3 69x150 - دانلود PictureThis - Plant Identifier 3.22.1 - تشخیص انواع گل و گیاه از روی عکس برای اندروید PictureThis 4 69x150 - دانلود PictureThis - Plant Identifier 3.22.1 - تشخیص انواع گل و گیاه از روی عکس برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 75.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR