دانلود WinUpdatesView 1.17 x86/x64 – نرم افزار مشاهده آپدیت‌های نصب شده در ویندوز

دانلود WinUpdatesView 1.17 x86/x64 - نرم افزار مشاهده آپدیت‌های نصب شده در ویندوز

 

دانلود WinUpdatesView

| نرم افزار مشاهده آپدیت‌های نصب شده در ویندوز |

 

WinUpdatesView 1.17 x86/x64 نرم افزاری جدید و رایگان در زمینه کسب اطلاعات جامع در رابطه با آپدیت‌ها و پچ‌های نصب شده در سیستم‌عامل ویندوز است تا بدین ترتیب شما از کارکرد صحیح ویندوز و نصب بودن آخرین بروزرسانی‌ها بر روی آن اطمینان حاصل کند. همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل ویندوز ساخته‌ی شرکت مایکروسافت، ممکن است در طول ماه یک یا دو بروزرسانی مهم، امنیتی و یا حاوی قابلیت جدید را به کاربران ارائه کند. معمولا این آپدیت‌ها از طریق سیستم‌عامل به طور خودکار دریافت و نصب می‌شوند. اگر که برای شما هم مهم است که بدانید کدام‌یک از آپدیت‌ها را دریافت و کدام‌یک را هنوز دریافت نکرده‌اید، در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری مخصوص به این کار را برای شما آماده کرده‌ایم.

این نرم افزار به دلیل دارا بودن حجم بسیار کم، سادگی زیادی در کارکرد دارد. بنابراین حتی کاربران مبتدی‌ هم می‌توانند از امکانات آن نهایت بهره را ببرند. مطابق با انتظار شما، در همان اولین اجرا این برنامه کلیه آپدیت‌ها و پچ‌های نصب شده را بر اساس تاریخ نصب، توضیحات و … به شما نمایش می‌دهد. این برنامه می‌تواند این اطلاعات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید اطلاعات مربوط به هر بروزرسانی را مشاهده و یا اینکه در صورت نیاز، بروزرسانی مورد نظر خود را در بین آن‌ها جستجو کرده و نتیجه را ببیند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinUpdatesView را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinUpdatesView :

– امکان مشاهده آپدیت‌ها و پچ‌های نصب شده بر روی ویندوز

– قابلیت مشاهده تاریخچه بروزرسانی‌های نصب شده/نشده در ویندوز

– امکان مشاهده عنوان، توضیحات و تاریخ نصب و دیگر اطلاعات مفید در رابطه با هر بروزرسانی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinUpdatesView.cover1  300x191 - دانلود WinUpdatesView 1.17 x86/x64 - نرم افزار مشاهده آپدیت‌های نصب شده در ویندوز WinUpdatesView.cover2  300x172 - دانلود WinUpdatesView 1.17 x86/x64 - نرم افزار مشاهده آپدیت‌های نصب شده در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR