دانلود Microsoft Math Solver 1.0.157 – نرم افزار حل مسائل ریاضی برای اندروید

دانلود Microsoft Math Solver 1.0.106 - نرم افزار حل مسائل ریاضی برای اندروید

 

دانلود Microsoft Math Solver برای اندروید

| نرم افزار حل مسائل ریاضی برای اندروید |

 

Microsoft Math Solver 1.0.157 نام یک نرم افزار ستاره‌شناسی جامع و قدرتمند مخصوص علاقه‌مندان به دنیای نجوم است. نام یک نرم افزار رسمی و قدرتمند است که به تازگی از سوی شرکت مایکروسافت برای اندروید/iOS عرضه شده و امکانات قابل توجهی را در زمینه حل مسائل ریاضی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این برنامه، کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند با نمایش دادن عکس معادله و یا مسئله ریاضی مورد نظر ود، سریعا به پاسخ برسند! تکنولوژی فوق پیشرفته تشخیص عکس و هوش مصنوعی در این برنامه، به شما کمک می‌کند تا بتوانید از روی معادله ریاضی دلخواه خود عکس بگیرید و سپس شاهد حل خودکار آن توسط ابزار قدرمند مایکروسافت باشید.

طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کمپانی مایکروسافت در راستای کمک هرچه بیشتر به دانش‌آموزان، سعی کرده با راهکاری سریع و کاربرپسند امکان حل انواع معادلات ریاضی را برای دانش آموزان و یا دانشجویان فراهم کند. تفاوت ویژه و مهم این نرم افزار با دیگر ابزارهای مشابه در این است که شما می‌توانید مسئله و یا معادله دست‌نویس خود را به کمک دوربین گوشی یا تبلت به برنامه بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ و شیوه حل آن برایتان به نمایش درآید. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Math Solver برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft Math Solver :

– امکان حل کردن معادلات ریاضی دست‌نویس بر روی کاغذ

– قابلیت حل معادلات پیچیده ریاضی با تشخیص آن‌ها از روی عکس

– قابلیت وارد کردن دستی معادلات و مسائل

– امکان نمایش شیوه حل به صورت قدم به قدم

– امکان جستجوی معادلات در صفحات وب

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Math Solver 1 84x150 - دانلود Microsoft Math Solver 1.0.157 - نرم افزار حل مسائل ریاضی برای اندروید Microsoft Math Solver 2 84x150 - دانلود Microsoft Math Solver 1.0.157 - نرم افزار حل مسائل ریاضی برای اندروید Microsoft Math Solver 3 84x150 - دانلود Microsoft Math Solver 1.0.157 - نرم افزار حل مسائل ریاضی برای اندروید Microsoft Math Solver 4 84x150 - دانلود Microsoft Math Solver 1.0.157 - نرم افزار حل مسائل ریاضی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR