دانلود بازی Johnny Trigger 1.12.32 – ماشه جانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Johnny Trigger 1.3.0 - ماشه جانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Johnny Trigger برای اندروید

| بازی ماشه جانی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Johnny Trigger 1.12.32 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی SayGames است. به دنیای مافیا خوش آمدید! در این بازی اندرویدی جدید و جذاب، شما در قالب شخصیتی با نام جانی ایفای نقش می‌کنید که به دنیای زیرزمینی مافیا سرک می‌کشد. او سعی دارد تا اعضای یک باند مخوف با نام مافیا رو شناسایی کند و سپس با شلیک‌های خود یکایک آنان را از پای درآورد. این بازی اندرویدی، از جمله بازی‌هایی است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را با خود سرگرم کند؛ از این روی در صورتی که شما هم برای تجربه یک عنوان پرهیجان و جذاب آماده هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه تیراندازی با جانی را از دست ندهید.

گلوله‌ها در این بازی حرف اول را می‌زنند؛ در صورتی که شما هم علاقه‌مند هستید که اعضای مافیا را شناسایی و به سمت آنان شلیک کنید، بازی فعلی را از دست ندهید. مافیا، یک گروه شناخته شده ایتالیایی هستند که با دارا بودن نفوذ بسیار بالا در سطوح مختلف اجتماع و حتی نیروهای پلیس، به سختی می‌توان از پس آن‌ها بر آمد. در این بازی، وظیفه‌ای بر دوش شماست تا بتوانید به دنیای زیرزمینی آنان نفوذ کرده و با شناسایی نقشه‌ها، یکایک اعضا را با تیراندازی ماهرانه خود از پای درآورید. هم اکنون می توانید بازی Johnny Trigger را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Johnny Trigger :

– دارا بودن گیم‌پلی ساده و جذاب

– امکان ایفای نقش در قالب یک شخصیت یکه و تنها برای رویارویی با باند مافیا

– امکان بر ملا ساختن نقشه‌های گروه مافیا

– امکان ایفای نقش در ده‌ها مرحله هیجان‌انگیز و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Johnny Trigger1 84x150 - دانلود بازی Johnny Trigger 1.12.32 - ماشه جانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Johnny Trigger2 84x150 - دانلود بازی Johnny Trigger 1.12.32 - ماشه جانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Johnny Trigger3 84x150 - دانلود بازی Johnny Trigger 1.12.32 - ماشه جانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Johnny Trigger4 84x150 - دانلود بازی Johnny Trigger 1.12.32 - ماشه جانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR