دانلود My Visual Database 6.3 – ساخت برنامه‌های مجهز به بانک اطلاعاتی

دانلود My Visual Database 5.3 - ساخت برنامه‌های مجهز به بانک اطلاعاتی

 

دانلود My Visual Database

| ساخت برنامه‌های مجهز به بانک اطلاعاتی |

 

My Visual Database 6.3 نام نرم افزاری است که کاربران به واسطه آن می‌توانند برنامه‌هایی مجهز به بانک اطلاعاتی ایجاد کنند. همانطور که می‌دانید، هر نرم افزار یا بازی دارای یک وضعیت اولیه هستند. زمانی که کاربر برای اولین بار به این برنامه یا بازی وارد شود، تغییرات او در فضایی تحت عنوان پایگاه داده (محلی/ابری) ذخیره شده و در اجراهای بعدی، کاربر می‌تواند فعالیت مورد نظر خود را درست از نقطه‌ای شروع کند که پیش‌تر به آن خاتمه داده بود. این اطلاعات در هر برنامه، نیازمند قرارگیری در فضایی تحت عنوان پاگاه داده و یا دیتابیس است. امروزه تقریبا همه نرم افزارهایی که در طول روز با آن‌ها سر و کار دارید، به طور مستقیم با یک نوع خاص از پایگاه داده ارتباط دارد. اگر شما هم در حال اجرای یک پروژه نرم افزاری بوده و می‌خواهید که آن را به پایگاه داده هم مجهز کنید، پیشنهاد ما این است که نرم افزاری فعلی را برای این نیاز امتحان کنید.

این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا پایگاه داده مورد نیاز اپلیکیشن خود را طراحی و پیاده‌سازی کرده و سپس آن را در نرم افزار خود به کار برید. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد ممکن ساده و زیبا طراحی شده تا کاربر بتواند تا هر تعداد که می‌خواهد، پایگاه داده ایجاد کند. تمرکز سازندگان این نرم افزار، فراهم‌سازی محیطی گرافیکی برای ساخت پایگاه داده بدون مهارت‌های تخصصی در این زمینه بوده است تا در ادامه بتوانید با استفاده از کوئری‌های مختلف، کار با داده‌ها در دیتابیس را شروع کند.هم اکنون می توانید نرم افزار My Visual Database را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار My Visual Database :

– امکان ایجاد تعداد نامحدودی از پایگاه‌های داده در محیط نرم افزار

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– عدم نیاز به مهارت تخصصی در زمینه طراحی و ساخت بانک اطلاعاتی

– امکان استفاده از کوئری‌های آماده و پایه برای کار با جداول

– امکان کار با داده‌ها در محیطی گرافیکی و ساده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

My Visual Database.cover1  1 300x198 - دانلود My Visual Database 6.3 - ساخت برنامه‌های مجهز به بانک اطلاعاتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR