دانلود Festival 1.2.0 – نرم افزار موزیک پلیر جدید و متن باز

دانلود Festival 1.2.0 - نرم افزار موزیک پلیر جدید و متن باز

 

دانلود Festival

| نرم افزار موزیک پلیر جدید و متن باز |

 

Festival 1.2.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و متن‌باز است که کاربر می‌تواند با استفاده از آن، از تجربه گوش دادن به موزیک های خود از طریق یک موزیک پلیر جذاب و کاربردی لذت ببرد. با استفاده از این ابزار، کاربر می‌تواند موزیک پلیر خود را بسته به نیازش شخصی‌سازی و از تجربه گوش دادن به آهنگ‌ها، آلبوم‌های موسیقی، پادکست‌، کتاب صوتی و … لذت ببرد. اگر که محیط گرافیکی موزیک پلیر برای شما مهم است، این برنامه یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای جایگزینی موزیک پلیر فعلی شماست. با پشتیبانی از طیف گسترده‌ی فرمت‌های صوتی، این ابزار یکی از بهترین‌ روش‌ها برای پخش فرمت‌های مختلف در ویندوز است که در ادامه به جزئیات تکمیلی آن خواهیم پرداخت.

این نرم افزار یک موزیک پلیر جدید، زیبا و جذاب است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند یک جایگزین حرفه‌ای برای موزیک پلیر فعلی خود در ویندوز داشته باشد. تنها کافی‌ست که مجموعه موسیقی خود را در قالب آهنگ، کتاب صوتی، آلبوم موسیقی و … در این برنامه فراخوانی کنید تا بتوانید بدون نیاز به اینترنت بتوانید از تجربه گوش دادن به آهنگ‌های خود لذت ببرید. این نرم افزار یک محیط گرافیکی زیبا و مینیمال دارد و با این هدف طراحی شده که تجربه کاملا جدید و جذابی را برای دوست‌داران دنیای موسیقی به ارمغان آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار Festival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Festival :

– قابلیت پخش آسان و سریع فایل‌های صوتی شامل آهنگ‌ها، آلبوم‌های موسیقی، پادکست و کتاب صوتی

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کابرپسند

– پشتیبانی از طیف گسترده فرمت‌های صوتی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Festival.cover1  300x179 - دانلود Festival 1.2.0 - نرم افزار موزیک پلیر جدید و متن باز Festival.cover2  300x179 - دانلود Festival 1.2.0 - نرم افزار موزیک پلیر جدید و متن باز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR