دانلود بازی Stickman Legend – Shadow Revenge 1.5 – انتقام سایه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Stickman Legend - Shadow Revenge 1.5 - انتقام سایه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Stickman Legend – Shadow Revenge برای اندروید

| بازی انتقام سایه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Stickman Legend – Shadow Revenge 1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی GameStudioMini است. خودتان را برای نجات جهان آماده کنید! دورانی از تغییر و تحولات بزرگ در جریان است؛ در این زمان شما باید به دنیای سایه‌ها قدم گذاشته و خود را به عنوان یک قهرمان مطرح کنید. این سرزمین، اسراری دیرینه و مخفیانه بسیاری دارد، از این رو شما با آغاز ماجراجویی خود می‌توانید به بزرگ‌ترین ابرقهرمان تاریخی مردمان آن لقب بگیرید. در گیم‌پلی این بازی، انواع مختلفی از کاراکترهای طراحی شده‌اند که جمله آنان می‌توان به حضور مرد آهنی، مرد غول‌پیکر و پادشاه رعد و برق اشاره کرد!

از این رو، شما می‌توانید برای نجات دادن دنیا از سایه‌ها، از مهارت‌های قابل توجه این ابرقهرمانان استفاده کنید. گیم‌پلی این بازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است و شما عزیزان می‌توانید با انتخاب کاراکتر خود، رفته رفته آن را به سطح مهارت‌های جدید ارتقا داده و بدین ترتیب مسیر خود برای نجات دادن دنیا را صاف و هموار سازید. هم اکنون می توانید بازی Stickman Legend – Shadow Revenge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Stickman Legend – Shadow Revenge :

– دارا بودن کیفیت گرافیکی HD

– امکان بهره‌گیری از امکانات منحصر به فرد ابرقهرمانان

– شبیه‌سازی افکت‌های جلوه‌های بصری خیره‌کننده

– توانایی ارتقای سطح مهارت ابرقهرمانان

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stickman Legend Shadow Revenge1 150x84 - دانلود بازی Stickman Legend - Shadow Revenge 1.5 - انتقام سایه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Legend Shadow Revenge2 150x84 - دانلود بازی Stickman Legend - Shadow Revenge 1.5 - انتقام سایه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Legend Shadow Revenge3 150x84 - دانلود بازی Stickman Legend - Shadow Revenge 1.5 - انتقام سایه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Legend Shadow Revenge4 150x84 - دانلود بازی Stickman Legend - Shadow Revenge 1.5 - انتقام سایه ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/data در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر data وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به data تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41 + 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR