دانلود Microsoft OneDrive 24.010.0114.0001 – مدیریت فضای ذخیره سازی مایکروسافت

دانلود Microsoft OneDrive 17.3.6302.0225 - مدیریت فضای ذخیره سازی مایکروسافت

 

دانلود OneDrive

| مدیریت فضای ذخیره سازی مایکروسافت |

 

Microsoft OneDrive 24.010.0114.0001 سرویس ذخیره سازی شرکت مایکروسافت می باشد که تغییر یافته نام اسکای درایو سابق می باشد که امکان به اشتراک گذاری اطلاعات کاربران ویندوز را فراهم کرده است. این برنامه با استفاده از آخرین فناوری به اشترام گذاری اطلاعات امکان همگام سازی و تهیه فایل های پشتیبان را فراهم کرده است. به کمک وان درایو و کاربرد وسیعی که امروزه از سیستم های ابری در کارهای تیمی می شود ، شما به سادگی می توانید به فایل های خود در تمامی دستگاه ها دسترسی پیدا کنید. با توجه به ارائه کلاینت های کاملا رسمی وان درایو برای سیستم عامل های ویندوز ، مک ، اندروید و iOS ، کاربران بدون نیاز به مراجعه به وب سایت وان درایو ، می توانند به آخرین نسخه اسناد و فایل ها در تمامی دستگاه ها و در هر کجای دنیا دسترسی پیدا کنند.

امکان همگام سازی, به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی, آپلود مستقیم از تلفن همراه و ویندوز از ویژگی های این برنامه می باشد. رابط کاربری برنامه به 94 زبان زنده دنیا می باشد و جایگزین مناسبی می توان برای دراپ باکس گوگل نامید. با این برنامه به تمامی داده ها و پوشه های خود در OneDrive.com دسترسی پیدا کرده و مدیریت کامل آنها در اختیارتان خواهد بود. هم اکنون می توانید نرم افزار OneDrive را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Microsoft OneDrive :

–  امکان به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

–  مدیریت کامل اطلاعات در شبکه وان درایو OneDrive.com

–  امکان ارسال مستقیم از گوشی و ویندوز

–  امکان همگام سازی

–  دسترسی کامل به اطلاعات شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR