دانلود TreeLine 3.1.6 – تری‌لاین؛ نرم افزار مدیریت تسک‌ها و زمان‌بندی انجام امور

دانلود TreeLine 3.1.6 - تری‌لاین؛ نرم افزار مدیریت تسک‌ها و زمان‌بندی انجام امور

 

دانلود TreeLine

| تری‌لاین؛ نرم افزار مدیریت تسک‌ها و زمان‌بندی انجام امور |

 

TreeLine 3.1.6 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای مدیریت تسک‌ها، برنامه‌ریزی امور روزانه و کارهای در دست انجام است که بتوانید جزئیات مربوط به هرکدام را به خوبی نگهداری کنید. این نرم افزار یک ابزار رایگان و کاربردی است که شما با استفاده از آن می‌توانید کارهای خود را در محیطی امن و ساده نگهداری کنید تا احتمال فراموش شدن کارها را به حداقل برسانید. طرز کار با این ابزار بسیار ساده و آسان است و کاربر به راحتی می‌تواند طریقه‌ی استفاده را یاد بگیرد. از آنجا که این ابزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است، حتی مبتدیان هم می‌توانند به راحتی با امکانات آن ارتباط برقرار کرده و با سهولت بسیار کارها را مدیریت و سازماندهی کنند.

آیا یادداشت‌های چسبان زیادی را در دسکتاپ قرار می‌دهید و هیچ‌گاه هم به آن رسیدگی نمی‌کنید؟ آیا لیست زیادی از فیلم‌ها، کتاب‌ها، آدرس‌های اینترنتی و … را در لیست کارها ثبت می‌کنید و همیشه رسیدگی به آن را فراموش می‌کنید؟ آیا در زمان‌های لازم، هیچ‌یک از اطلاعات مورد نظر در دسترس‌تان نیست؟ برای حل این مشکلات، برای شما عزیزان ابزاری را آماده کرده‌ایم که امکانات متعددی را در دسترس شما قرار خواهد داد. این نرم افزار قادر است هرگونه اطلاعاتی را ذخیره کند و با ساختار درختی که دارد، دسترسی به اطلاعات را آسان کند. شما در هر بخش از نمای درختی این برنامه می‌توانید اطلاعات مختلفی را ثبت کنید و یک پایگاه داده کوچک را ایجاد و به ثبت و بازیابی اطلاعات خود بپردازید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TreeLine را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TreeLine :

– امکان ثبت و نگهداری هرگونه اطلاعات شامل متن، فایل HTML، اعداد، تاریخ، زمان، آدرس اینترنتی و …

– امکان ایجاد اطلاعات مختلف در نمای درختی با قابلیت دسترسی سریع و آسان به آن‌ها

– امکان قرار دادن لینک در دل متن

– امکان مرتب‌سازی آسان و ساده دیتا با دسته‌بندی‌هایی منظم

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

TreeLine.cover1  287x300 - دانلود TreeLine 3.1.6 - تری‌لاین؛ نرم افزار مدیریت تسک‌ها و زمان‌بندی انجام امور TreeLine.cover2  287x300 - دانلود TreeLine 3.1.6 - تری‌لاین؛ نرم افزار مدیریت تسک‌ها و زمان‌بندی انجام امور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR