دانلود PHOTORECOVERY Professional / Standard 2019 5.1.9.7 – بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود PHOTORECOVERY Professional 2016 5.1.3.3 - بازیابی اطلاعات حذف شده

 

دانلود PHOTORECOVERY Professional

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

 

PHOTORECOVERY Professional / Standard 2019 5.1.9.7 نام نرم افزار یاست که به طور خاص تمرکزی ویژه را بر روی بازیابی تصاویر حذف شده دارد ، اما همچنین می تواند انواع فایل های مالتی مدیا از قبیل فیلم ها و موزیک ها را نیز برای شما بازیابی نماید. با استفاده از نرم افزار PHOTORECOVER ، می توانید انواع اطلاعات حذف شده خود را از انواع دیسک های هارد دیسک ، فلش دیسک ، مموری کارت ، حافظه دوربین های دیجیتال و … در کوتاه ترین زمان ممکن بازیابی نمایید. این نرم افزار مناسب ترین روش جهت بازگردانی اطلاعات حذف شده از انواع دیسک ها با پشتیبانی از تصاویر خام RAW و ویدیوهای HD است.

این نرم افزار با پشتیبانی کامل از انواع دوربین های دیجیتال Nikon, Canon, Olympus, Sony, Kodak, Casio, Panasonic, Samsung, Fuji, Minolta, Pentax, Leaf, Hasselblad, Sigma ، می تواند انواع داده های شما را با فرمت های MOV, AVI, ASF, M2TS, MOD, WMV, MP4, JPEG, TIFF, BMP, GIF, PNG, CRW, CR2, NEF, ORF, SRF, PEF, DNG و همچنین فرمت RAW از دیسک های مختلف بازیابی نماید. علاوه بر این ها شما همچنین می توانید با استفاده از این نرم افزار اقدام به بازیابی فایل های صوتی با فرمت های WAV, MP3, AIFF, MIDI, M4A, M4P, WMA کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PHOTORECOVERY Professional را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PHOTORECOVERY Professional :

– پشتیبانی کامل از انواع مدل های دوربین های دیجیتال

– دارا بودن امکانات Quickly Backup, Wipe, Format برای حافظه های گوناگون

– پشتیبانی از Windows XP, Vista, Server 2003/2008, Win7, Win8, Win10

– امکان بازیاب تصاویر ، موزیک ها و ویدیوها

– دارا بودن ساپورت کامل از طیف وسیعی از فرمت ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR