دانلود کتاب جاوا 2: برنامه‌هایی با رابط گرافیکی – Java 2: Programs with a graphical user interface – PDF

دانلود کتاب جاوا 2: برنامه‌هایی با رابط گرافیکی - Java 2: Programs with a graphical user interface - PDF

 

دانلود کتاب جاوا 2: برنامه‌هایی با رابط گرافیکی

| Java 2: Programs with a graphical user interface – PDF |

 

کتاب جاوا 2: برنامه‌هایی با رابط گرافیکی (Java 2: Programs with a graphical user interface – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت یادگیری برنامه‌نویسی به زبان جاوا است. همانطور که احتمالا می‌دانید، جاوا یکی از پرکاربردترین زبان‌های برنامه‌نویسی در دنیاست که از آن برای ساخت اپلیکیشن‌های تحت سرور، موبایل و ویندوز استفاده می‌شود. کاربرد گسترده‌ی زبان برنامه‌نویسی جاوا در پروژه‌های فردی، گروهی و سازمانی سبب شده که جامعه‌ی آن روز به روز در حال گسترش باشد. اگر که علاقه‌مند به یادگیری برنامه‌نویسی به زبان جاوا هستید، در اینجا ما برایتان یک کتاب آموزشی جدید را آماده کرده‌ایم که سعی می‌کند شما را با برنامه‌نویسی به زبان جاوا به صورت قدم به قدم آشنا کند.

پیشتر، نسخه اول این کتاب تحت عنوان جاوا 1: سینتکس و مفاهیم پایه در برنامه‌نویسی جاوا را در دسترس قرار داده‌ایم که از سوی همین نویسنده منتشر گردیده است. حال در دومین نسخه این کتاب، قرار است مباحث جدیدتری را یاد بگیریم. در کتاب جاوا، طریقه‌ی ساخت برنامه‌های جاوا با رابط گرافیکی تشریح خواهد شد. شما عزیزان و علاقه‌مندان به یادگیری برنامه‌نویسی به زبان جاوا می‌توانید با این کتاب، مهارت خود در زمینه‌ی ساخت برنامه‌های مجهز به رابط گرافیکی در جاوا را ارتقا داده و به ساخت برنامه‌های جاوا و قابل اجرا در ویندوز، مک و لینوکس مشغول شوید. پیشنهاد میکنیم کتاب جاوا 2: برنامه‌هایی با رابط گرافیکی (Java 2: Programs with a graphical user interface) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Poul Klausen
تعداد صفحات: 140
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 7.67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR