دانلود NETGATE Spy Emergency 2020.25.0.800 x64 – نرم افزار ضد جاسوسی

دانلود NETGATE Spy Emergency 19.0.605.0 - نرم افزار ضد جاسوسی

 

دانلود NETGATE Spy Emergency

| نرم افزار ضد جاسوسی |

 

NETGATE Spy Emergency 2020.25.0.800 x64 نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی می باشد که می توانید کامپیوترتان را از خطر حمله هکر ها و بدافزار های جاسوسی در امان نگه دارید. این نرم افزار فوق العاده کاربردی با اسکن سریع هارددیسک انواع مختلف بدافزار های جاسوسی را شناسایی کرده و نابود میکند و سپس با فعال کردن دیواره آتش قدرتمند از ورود جاسوس ها و هکر ها جلوگیری می کند. همچنین این نرم افزار با همخوانی که با بروزر هایی مانند Firefox , Google chrome و … از ورود spyware و انواع مختلف بدافزار های جلوگیری کرده و امنیت کاملی در اینترنت برایتان ایجاد خواهد کرد.

همچنین نرم افزار NETGATE Spy Emergency با اسکن رجستری و بخش هایی از کامپیوتر که حتی با تعویض ویندوز نیز پاکسازی نمیشوند و مشکلات بزرگی را به وجود می آورند شما را در برابر این خطرات امن میکند. این نرم افزار قابلیت شناسایی 1 میلیون ویروس و بدافزار را دارا میباشد که با هر بار آپدیت که به صورت خودکار انجام میشود می توانید جدید ترین بدافزار ها را به این لیست اضافه کنید. از ویژگی های دیگری که این نرم افزار دارا می باشد عدم کاهش سرعت کامپیوتر و اینترنت است. به صورتی که علاوه بر بررسی سایت ها و ایمیل هایی که آنها را مشاهده میکنید , سرعت اینترنت و کامپیوتر را کم نخواهد کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار NETGATE Spy Emergency را از یاس دانلود با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

 

قابلیت های نرم افزار NETGATE Spy Emergency :

– جلوگیری از ورود هکر ها

– ایجاد امنیت در مرورگر ها

– اسکن کامل حافظه کامپیوتر

– مسیریابی کوکی ها

– جلوگیری از نصب بدافزار ها بر روی ویندوز

– قابلیت استفاده از پوسته های مختلف

– آپدیت خودکار

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR