دانلود GDS Video Thumbnailer 7.0.4 – ساخت تصویر بندانگشتی از فیلم‌ها

دانلود GDS Video Thumbnailer 7.0.4 - ساخت تصویر بندانگشتی از فیلم‌ها

 

دانلود GDS Video Thumbnailer

| ساخت تصویر بندانگشتی از فیلم‌ها |

 

GDS Video Thumbnailer 7.0.4 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی برای ساخت تصویر بندانگشتی از فیلم‌ها است که با دارا بودن امکاناتی جامع، کلیه انتظارات کاربر در این زمینه را برآورده می‌کند. این برنامه در واقع یک ابزار کاربردی است که به کاربران امکان ایجاد تصاویر بندانگشتی یا همان پیش‌نمایش برای ویدیوها را می‌دهد. این نرم افزار قادر است از هر قسمتی از یک ویدیو، یک تصویر کوچک به عنوان بندانگشتی یا پیش‌نمایش از آن استخراج کند و به کاربران این امکان را بدهد که با نگاه‌کردن به آن، محتوای ویدیو را بهتر بفهمند. همانطور که احتمالا می‌دانید، تصاویر بندانگشتی به صورت کلی تصاویری هستند که به منظور نمایش سریع و خلاصه یک محتوا به کار می‌روند. این تصاویر معمولاً در کنار عنوان یا توضیحات محتوا نمایش داده می‌شوند و کاربران از آن‌ها می‌توانند برای انتخاب و مشاهده محتوای دلخواهشان استفاده کنند. تصاویر بندانگشتی به عنوان یک نمایه کوچک از محتوای یک ویدیو، فیلم یا فایل صوتی کاربرد دارند و با استفاده از آن‌ها می‌توان کاربران را به سرعت به محتوای مورد نظر هدایت کرد.

استفاده از تصاویر بندانگشتی در ویدیوها و محتواهای چندرسانه‌ای می‌تواند برای بهبود تجربه کاربری بسیار مفید باشد. این تصاویر می‌توانند به کاربران کمک کنند تا به سرعت محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند و در نتیجه، بهبود کیفیت مصرف محتوا را ایجاد کنند. به همین دلیل، ابزارهایی مانند این ابزار که با هدف فراهم‌سازی امکان ایجاد تصاویر بندانگشتی طراحی شده‌اند، اهمیت بسیار زیادی دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار GDS Video Thumbnailer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GDS Video Thumbnailer :

– امکان ساخت آسان تصاویر بندانگشتی (پیش‌نمایش) از فیلم‌ها

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

– مناسب برای علاقه‌مندان به ساخت کالکشن فیلم، سریال و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GDS Video Thumbnailer.cover1  300x157 - دانلود GDS Video Thumbnailer 7.0.4 - ساخت تصویر بندانگشتی از فیلم‌ها GDS Video Thumbnailer.cover2  300x176 - دانلود GDS Video Thumbnailer 7.0.4 - ساخت تصویر بندانگشتی از فیلم‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR