دانلود iToolab AnyGo 4.0.0 – شبیه‌سازی و تغییر موقعیت مکانی iPhone/iPad

دانلود iToolab AnyGo 4.0.0 - شبیه‌سازی و تغییر موقعیت مکانی iPhone/iPad

 

دانلود iToolab AnyGo

| شبیه‌سازی و تغییر موقعیت مکانی iPhone/iPad |

 

iToolab AnyGo 4.0.0 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای شبیه‌سازی آسان و جی‌پی‌اس لوکیشن (GPS Location) در ایفون و آیپد است. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید به شکلی غیرواقعی، موقعیت مکانی جی‌پی‌اس دستگاه خود را تنها با یک کلیک عوض کنید. به عنوان مثال، استفاده از این برنامه در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید موقعیت مکانی خود در یک اپلیکیشن خاص نظیر اینستاگرام (Instagram)، واتساپ (Whatsapp)، تلگرام (Telegram) و … را تغییر داده و آن را به مختصات جغرافیایی دلخواه خود تغییر دهید. برخی اپلیکیشن‌ها، ممکن است محدود به یک ناحیه جغرافیایی خاص در دنیا باشند که اگر موقعیت فعلی شما در آن نباشد، قابلیت استفاده از آن را نداشته باشید. در چنین مواقعی، شما باید به شکل مجازی موقعیت خود را تغییر دهید تا اینگونه اپلیکیشن‌ها، موقعیت مکانی جدید و غیرواقعی شما را بشناسند.

انجام این کار بر روی گوشی‌های اندروید کار ساده‌ای است و برای انجام آن روش‌های مختلفی وجود دارد. اما بر روی iPhone/iPad راهکارها بسیار محدود هستند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌توانید موقعیت مکانی شما را به شکل واقعی تغییر دهد تا در تمامی اپلیکیشن‌ها بتوانید از آن استفاده کنید. حتی این برنامه امکان شبیه‌ساز حرکت در خیابا‌ن‌ها را نیز برای شما فراهم می‌کند؛ گویی که همچون حالت واقعی در آن موقعیت مکانی قرار گرفته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار iToolab AnyGo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iToolab AnyGo :

– امکان استفاده از لوکیشن دلخواه برای استفاده در اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها

– امکان دسترسی آسان به محتوایی نظیر فیلم، موزیک و سرویس‌های محدود شده به موقعیت مکانی خاص

– امکان به‌اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی غیرواقعی برای شوخی با دوستان

– امکان تست کردن آسان اپ و بازی‌های LBS

– امکان مخفی‌سازی آسان لوکیشن فعلی از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها

– سازگاری با iPhone 12/iOS 14

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iToolab AnyGo.cover1  300x187 - دانلود iToolab AnyGo 4.0.0 - شبیه‌سازی و تغییر موقعیت مکانی iPhone/iPad

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR