دانلود بازی Beware Planet Earth – بازی کم حجم و استراتژیک دفاع از زمین

دانلود بازی Beware Planet Earth - بازی کم حجم و استراتژیک دفاع از زمین

 

دانلود بازی Beware Planet Earth

 

بازی Beware Planet Earth بازی کم حجم و استراتژیک دفاع از زمین یکی از جذاب ترین بازی های تولید شده برای کامپیوتر می باشد . در بازی استراتژیک دفاع از سیاره ی زمین ، شما مسئولیت سنگینی به عهده دارید ! باید به تنهایی در مقابل هجوم آدم فضایی ها ایستادگی کنید و آن ها را شکست دهید . بازی Beware Planet Earth گیم پلی فوق العاده اعتیاد آوری دارد و می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . محیط فانتزی ، مراحل جذاب و هیجان انگیز ، طراحی شخصیت های بازی و … به خوبی انجام شده اند و حس فوق العاده را به شما خواهند داد .

بازی Beware Planet Earth شباهت های زیادی به بازی جذاب و محبوب Plants vs. Zombies دارد ، و همانند این بازی دیدنی ، اعتیاد آور و جذاب دنبال می شود . اما با این تفاوت که این بازی شما باید گاوهای مزرعه ی خود را حفظ کنید ، و با قرار دادن تله های مختلف در مکان ها ی مناسب ، مانع از پیشروی موجودات فضای شوید . موجودات سبز رنگی که از زامبی ها خیلی باهوش تر هستند ! پس خودتان را برای یک نبرد هیجان انگیز و دشوار آماده کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Beware Planet Earth را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

Beware-Planet-Earth2

 

Beware-Planet-Earth1

 

 

Beware Planet Earth!

Heed the warning from the red planet, Earthlings! Protect Barney’s “ladies” in this colorful and whimsical tower defense game!

Heed the warning from the red planet, Earthlings! Protect Barney’s “ladies” in this colorful and whimsical tower defense game! Use 20 machines ranging from the classic defense tower to the wild and wacky Helicowpter! Grab your Zapper and attack the Martians before they overpower your machines! And defeat over 20 quirky Martians like the Metalhead, the Mad Scientist, and the Ninja!

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 220 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Beware Planet Earth مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR