دانلود Codes Analyzer 1.0.0.0 – نرم افزار آنالیز سورس کدهای برنامه‌نویسی

دانلود Codes Analyzer 1.0.0.0 - نرم افزار آنالیز سورس کدهای برنامه‌نویسی

 

دانلود Codes Analyzer

| نرم افزار آنالیز سورس کدهای برنامه‌نویسی |

 

Codes Analyzer 1.0.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان به منظور پیش‌نمایش تعداد فایل، تعداد خط کد و نوع زبان برنامه‌نویسی پروژه‌های شماست. با این برنامه، شما به سادگی می‌تواند اطلاعاتی جامع و کاربردی را از یک پروژه‌ی برنامه‌نویسی به دست آورید و یک نگاه واضح‌تر به آن داشته باشید. بسته به سطح تجربه‌ی شما، نیازمندی‌های شغلی و یا …، ممکن است بارها و بارها زبان برنامه‌نویسی انتخابی خود را برای پروژه‌هایتان تغییر دهید. از آنجا که دنبال کردن اطلاعات مربوط به هر زبان (خصوصا پروژه‌های غیرپابلیک) امری سخت و دشوار است، در این مطلب ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند با صرفه‌جویی در زمان، اطلاعاتی کاربردی را از پروژه‌ها در دسترس قرار دهد که شامل تعداد فایل، تعداد خط کد، نوع تکنولوژی یا زبان برنامه‌نویسی و … است.

کد آنالیزر، یک ابزار جذاب و قوی برای برنامه‌نویسان است که به طور کامل با ویندوز اکسپلورر یکپارچه‌سازی شده و کاربر می‌تواند با راست کلیک بر روی فولدر پروژه و انتخاب گزینه‌‌ای مشخص، به اطلاعاتی کامل از پروژه دست پیدا کند. هر پروژه‌ی نرم افزاری، شامل شماری فایل و کدهای درون آن است که با یک یا چند زبان برنامه‌نویسی ساخته شده است. با این نرم افزار، شما می‌توانید پروژه‌های نرم افزاری خود را آنالیز کنید و ببینید که هر پروژه شامل چه تعداد فایل بوده و چه تکنولوژی‌هایی در آن به کار رفته است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Codes Analyzer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Codes Analyzer :

– رایگان و ساده بودن

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و آسان

– امکان مشاهده تکنولوژی (زبان برنامه‌نویسی) به کار رفته برای ساخت پروژه نرم افزاری

– امکان نمایش تعداد فایل و تعداد خط کدها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Codes Analyzer.cover1  300x181 - دانلود Codes Analyzer 1.0.0.0 - نرم افزار آنالیز سورس کدهای برنامه‌نویسی Codes Analyzer.cover2  300x181 - دانلود Codes Analyzer 1.0.0.0 - نرم افزار آنالیز سورس کدهای برنامه‌نویسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : msixbundle
  • حجم : 19.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR