دانلود آموزش دیزاین پترن در جاوا – Java Design Patterns – The Complete Masterclass – Udemy

دانلود آموزش دیزاین پترن در جاوا - Java Design Patterns - The Complete Masterclass - Udemy

 

دانلود آموزش دیزاین پترن در جاوا

| Java Design Patterns – The Complete Masterclass  |

MP4 | | Duration: 10 Hours | Language: English

 

دوره آموزشی دیزاین پترن در جاوا (Java Design Patterns – The Complete Masterclass) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. بسیاری از افراد و علاقه‌مندان به مهارت برنامه‌نویسی، بر این تصور هستند که با یادگیری ساختار کلی و قواعد کدنویسی و کمک گرفتن از منابع آنلاین، می‌توانند یک پروژه واقعی را بدون هیچ مشکلی شروع کنند. این موضوع تا حد بسیاری صحیح است؛ اما یک توسعه‌دهنده واقعی تنها در زمانی می‌تواند ادعای برنامه‌نویس بودن کند که حداقل به چند الگوی طراحی یا دیزاین پترن تسلط کامل داشته باشد. کدنویسی در یک پلتفرم، ساده و آسان است و یادگیری آن نیز زمان چندانی از فرد نمی‌گیرد؛ ولی تسلط کامل بر قواعدی که از آن به عنوان الگوی طراحی یاد می‌شود، از مهم‌ترین چالش‌هایی است که هر توسعه دهنده پس از مدتی کار کردن به آن برمی‌خورد.

الگوی طراحی، به توسعه‌دهنده کمک می‌کند تا درک درست و عمیقی از کدنویسی پیدا کند و همچنین از آن به عنوان یک زبان مشترک در بین اعضای تیم یاد می‌شود. تقریبا همه برنامه‌نویسان در برخورد با موقعیت‌های مشابه، از الگوهای طراحی به خصوصی استفاده می‌کند. قالبی که شما باید در زبان برنامه‌نویسی جاوا با آن آشنایی داشته باشید، شامل شش الگوی مختلف با اسامی Factory Method Pattern, Abstract Factory Pattern, Singleton Pattern, Prototype Pattern, Builder Pattern, Object Pool Pattern است که در این دوره آموزشی به تشریح کلی آنان پرداخته خواهد شد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش دیزاین پترن در جاوا :

– کامل‌ترین دوره آموزشی موجود برای یادگیری دیزاین پترن‌ها در زبان برنامه‌نویسی جاوا

– آشنایی با نحوه توسعه برنامه‌هایی انعطاف‌پذیری با بهره‌گیری از دیزاین پترن‌ها

– بررسی چالش‌ در برنامه‌هایی با رویکرد عادی و بدون استفاده از دیزاین پترن

– اعمال کردن رویکرد الگوهای طراحی مختلف به پروژه‌های واقعی

– آشنایی با انواع چالش‌ها در معماری‌های نرم افزاری و شیوه حل آنان با دیزاین پترن‌ها

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 1.21 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR