دانلود Malwarebytes Anti-Rootkit 1.10.3.1001 – نرم افزار پاک سازی روت کیت ها

دانلود Malwarebytes Anti-Rootkit 1.10.3.1001 - نرم افزار پاک سازی روت کیت ها

 

دانلود Malwarebytes Anti-Rootkit

| نرم افزار پاک سازی روت کیت ها |

 

Malwarebytes Anti-Rootkit 1.10.3.1001 نام یک نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای، به منظور مقابله با روت کیت‌ها و پاک‌سازی آنان از سیستم است. روت کیت‌ها، ابزارهای مخربی هستند که با ورود به سیستم‌های کامپیوتری، می‌توانند کنترل بخش‌هایی از آن را به دست بگیرند. نصب روت‌ کیت‌ها بر روی سیستم قربانی، یا به صورت خودکار و یا به صورت دستی توسط فرد هکر بر روی سیستم نصب می‌شود. به طور کلی، روت کیت‌ها را می‌توان به عنوان یک ابزار مخرب و پیچیده در سیستم‌های کامپیوتری به شمار آورد که امنیت کاربر را به شدت مورد تهدید قرار می‌دهد.

 با افزایش کاربرد شبکه اینترنت در میان کاربران، ویروس‌ها و بدافزارها به راحتی به سیستم‌های کاربری نفوذ می‌کنند و در صورتی که کاربر، سیستم خود را به این دسته از ابزارهای پیشرفته مجهز نکرده باشد، ممکن است امنیت اطلاعات و به طور کلی امنیت سیستم خود را با تهدیدات جدی مواجه سازد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، می‌تواند از حملات روت کیت‌ها جلوگیری کرده و و با اسکن کامل سیستم، تمامی تهدیدات این چنینی را از میان بردارد.هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Malwarebytes Anti-Rootkit را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Malwarebytes Anti-Rootkit :

– توانایی اسکن کامل و دقیق تمامی قسمت‌های سیستم

– امکان از بین بردن انواع روت‌ کیت‌ها با اهداف مختلف

– عدم نیاز به نصب سایر نرم افزارهای ضد ویروس

– عدم تداخل با سایر ابزارهای امنیتی

– مناسب برای پاک‌سازی بدافزارهای اینترنتی

– افزایش امنیت کاربر در فعالیت تحت وب

– جلوگیری از دزدی اطلاعات و فعالیت‌های جاسوسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR