دانلود Secrets Guard 1.2022.207.612 – نگهداری اطلاعات محرمانه و رمزهای عبور

دانلود Secrets Guard 1.2022.207.612 - نگهداری اطلاعات محرمانه و رمزهای عبور

 

دانلود Secrets Guard

| نگهداری اطلاعات محرمانه و رمزهای عبور |

 

Secrets Guard 1.2022.207.612 نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور ذخیره و نگهداری آفلاین اطلاعات مهم و محرمانه‌ی شما در ویندوز است که در آن می‌توانید رمزهای عبور، اسناد، اطلاعات مربوط به کارت‌های بانکی و … را ذخیره و نگهداری کنید. این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده که بدون نیاز به اینترنت هم کاربر بتواند به مجموعه‌ی اطلاعات محرمانه‌ی خود در آن دسترسی سریع داشته باشد. تنها کافیی‌ست یک مرز اصلی برای ورود به این نرم افزار تعیین کنید و سپس کلیه اطلاعات خود را در آن قرار دهید. با این برنامه، دیگر نیازی به ذخیره نا امن و یا حفظ کردن کلمات عبور پیچیده و دشوار نخواهید داشت؛ زیرا که تمامی رمزهای شما در محیط همین برنامه در نهایت امنیت قابل نگهداری و دسترسی سریع از جانب شما خواهند بود.

همه‌ی ما در دنیای دیجیتال به طور روزمره با انواع مختلف اطلاعات مهم و ضروری سر و کار داریم. از اطلاعات مربوط به کارت‌های بانکی گرفته تا رمزهای عبور مربوط به حساب‌های کاربری در اینترنت از جمله داده‌هایی هستند که هر کاربر باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد. اگر که شما نیز به دنبال راهکاری برای ذخیره امن و ساده‌تر اطلاعات محرمانه‌ی خود هستید، در این مطلب ما به شما ابزاری را معرفی می‌کنیم که قادر است اطلاعاتی نظیر رمزهای عبور، مشخصات کاربری، اطلاعات حساب بانکی و … را در فضایی امن نگهداری کند و در زمان لازم آن را به شکلی قابل استفاده در دسترس‌تان قرار دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Secrets Guard را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Secrets Guard :

– امکان نگهداری از اطلاعات مهم و ضروری با یک رمز مادر

– دارا بودن ابزار پسورد منیجر حرفه‌ای برای ارتقای امنیت

– عدم نیاز به دسترسی اینترنت و کارکرد 100% آفلاین

– امکان ذخیره و نگهداری انواع اطلاعات مهم و محرمانه نظیر رمزهای عبور، مشخصات کاربری، اطلاعات بانکی و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Secrets Guard.cover1  300x180 - دانلود Secrets Guard 1.2022.207.612 - نگهداری اطلاعات محرمانه و رمزهای عبور Secrets Guard.cover2  300x196 - دانلود Secrets Guard 1.2022.207.612 - نگهداری اطلاعات محرمانه و رمزهای عبور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR