دانلود VovSoft IP to Country Converter 1.1 – نمایش نام کشورها بر اساس آی‌پی آدرس

دانلود VovSoft IP to Country Converter 1.1 - نمایش نام کشورها بر اساس آی‌پی آدرس

 

دانلود VovSoft IP to Country Converter

| نمایش نام کشورها بر اساس آی‌پی آدرس |

 

VovSoft IP to Country Converter 1.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که می‌توانید به کمک آن، نام کشورها را بر اساس آی‌پی آدرس مربوط به آن مشاهده کنید. آدرس آی‌پی (IP) یک شناسه منحصر به فرد برای هر دستگاه در شبکه اینترنت است. این آدرس‌ها برای شناسایی دستگاه‌ها و برقراری ارتباط شبکه استفاده می‌شوند. در واقع هر دستگاهی که به شبکه اینترنت متصل است، یک آی‌پی آدرس منحصر به فرد دارد. این آی‌پی آدرس، معمولا اطلاعات مختلفی را در خود دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به محل استقرار سرور مربوطه اشاره کرد. در واقع، کاربر می‌تواند از روی آدرس آی‌پی، به محل استقرار سرور (کشور مربوط به آی‌پی) پی ببرد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که با آن بتوانید نام کشورها را صرفا از طریق وارد کردن آی‌پی آدرس‌ها مشاهده کنید. نرم‌افزار فوق در واقع یک ابزار کاربردی برای تبدیل آدرس‌های آی‌پی به نام کشور مربوطه است. با وارد کردن آدرس IP، شما می‌توانید به سادگی کشوری که آن آی‌پی در آن قرار دارد را بشناسید. این ابزار می‌تواند برای مدیریت شبکه، پیگیری فعالیت‌های کاربران، تحلیل داده‌ها و همچنین بررسی امنیت شبکه مفید باشد. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به سرعت بالا، رابط کاربری ساده و قابلیت استفاده آسان اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار VovSoft IP to Country Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار VovSoft IP to Country Converter :

– امکان تبدیل گروهی لیست آی‌پی‌ها به نام کشور

– امکان نمایش دقیق موقعیت جغرافیایی آی‌پی آدرس‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان اسکن سریع آدرس‌های آی‌پی و نمایش نتایج

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VovSoft IP to Country Converter.cover1  300x225 - دانلود VovSoft IP to Country Converter 1.1 - نمایش نام کشورها بر اساس آی‌پی آدرس VovSoft IP to Country Converter.cover2  300x225 - دانلود VovSoft IP to Country Converter 1.1 - نمایش نام کشورها بر اساس آی‌پی آدرس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR