دانلود DiscretePath 2.1.4 – نرم افزار ترسیم و مشاهده انواع گراف

دانلود DiscretePath 2.1.4 - نرم افزار ترسیم و مشاهده انواع گراف

 

دانلود DiscretePath

| نرم افزار ترسیم و مشاهده انواع گراف |

 

DiscretePath 2.1.4 نرم افزاری است که می‌تواند آنالیز گراف و امکان مطالعه آن‌ها را ساده‌تر کند. با استفاده از این ابزار مخصوص، شما می‌توانید انواع ساختارهای شبکه‌ای را به نمایش درآورده و حتی پیچیده‌ترین انواع آن‌ها را آنالیز و بررسی کنید. گراف‌ها و شبکه‌ها، با نقطه آغاز، گره‌ها و دیگر عناصر مرتبط شناخته می‌شوند. آن‌ها را می‌توان از روی جهت‌ها و دیدگاه‌های مختلف مشاهده کنید. مهم‌ترین موضوع در فهم بهتر گراف‌ها، شیوه ترسیم آن‌هاست.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک ابزار کاربرپسند و رایگان برای ترسیم، نمایش و تجزیه و تحلیل هر نوع شبکه (گراف) است. این نرم افزار با این هدف طراحی شده که شما بتوانید گراف‌ها را با دقت و جزئیات بالا بررسی کنید و با وجود پیچیدگی‌های احتمالی در گراف مورد نظر، باز هم قادر به مطالعه و آنالیز آن باشید. این نرم افزار، مجموعه‌ای از امکانات حرفه‌ای و قدرتمند را در خود دارد که با استفاده از آن، با سهولت بسیار بیشتری می‌توانید گراف‌ها را ترسیم و یا تحلیل کنید که در ادامه به جزئیات این خصوصیات پرداخته خواهد شد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DiscretePath را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DiscretePath :

– امکان ترسیم گراف‌ها به طور دستی

– امکان ترسیم گراف‌های درختی

– قابلیت درون‌ریزی دیتای گراف‌ها و تعیین لیست لبه‌ها، ماتریس و …

– امکان آنالیز حرفه‌ای گراف‌ها و پیدا کردن بلندترین و کوتاه‌ترین مسیرها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DiscretePath.cover1  1 300x200 - دانلود DiscretePath 2.1.4 - نرم افزار ترسیم و مشاهده انواع گراف DiscretePath.cover2  1 300x200 - دانلود DiscretePath 2.1.4 - نرم افزار ترسیم و مشاهده انواع گراف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR