دانلود WinMend File Splitter 2.2.0 – نرم افزار تکه تکه کردن فایل ها

دانلود WinMend File Splitter 2.2.0 - نرم افزار تکه تکه کردن فایل ها

 

دانلود WinMend File Splitter

| نرم افزار تکه تکه کردن فایل ها |

 

WinMend File Splitter 2.2.0 نام یک نرم افزار رایگان و کاربردی به منظور تکه تکه کردن و یا ادغام فایل‌ها در سیستم‌عامل ویندوز است. این برنامه می‌تواند فایل‌های حجیم شما را تکه تکه کرده و آنان را به بلوک‌هایی در اندازه‌های مشخص تقسیم کند. با این کار شما به سادگی می‌توانید فایل‌های کوچک شده را از طریق ایمیل به دوستان خود ارسال کنید و یا در صورت تمایل، هر قسمت از فایل‌ها را در حافظه‌ای خاص نگهداری کنید. در انتهای کار شما می‌توانید با استفاده از همین نرم افزار بلوک‌ها را به هم متصل کرده و فایل اصلی خود را تحویل بگیرید.

این نرم افزار با دارا بودن یک الگوریتم منحصر به فرد و رابط کاربری گویا و بسیار ساده، کاربران را قادر می‌سازد در نهایت سادگی و با کمترین درصد خطا، فایل‌های خود را به قسمت‌های کوچک‌تری تقسیم کنند تا فرآیند انتقال و ارسال آنان ساده‌سازی گردد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinMend File Splitter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinMend File Splitter :

– امکان تکه تکه کردن و یا ادغام فایل‌های حجیم

– سرعت بسیار بالا در پردازش‌ها

– دارا بودن الگوریتم قابل اطمینان و قوی

– مناسب برای تکه تکه کردن فایل‌ها جهت انتقال‌

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR