دانلود Scala 2.13.5 – محیط برنامه‌ نویسی به زبان اسکالا

دانلود Scala 2.12.8 - محیط برنامه‌ نویسی به زبان اسکالا

 

دانلود Scala

| محیط برنامه‌ نویسی به زبان اسکالا |

 

Scala 2.13.5 تازه‌ترین نسخه از محیط برنامه‌نویسی به زبان اسکالا است. این زبان، از دسته زبان‌های شیء گرا و تابعی بوده و عنوان آن نیز از ترکیب دو عبارت “Scalable” و “Language” به معنای زبان مقیاس‌پذیر گرفته شده و از اهداف اصلی این زبان، فراهم ساختن امکانی جهت توسعه نرم افزارهای مقیاس‌پذیر به روشی چابک و سریع است. زبان برنامه نویسی اسکالا توسط پروفسور مارتین اودرسکی به عنوان یکی از برترین توسعه‌دهندگان کامپایلر جاوا‌ سی (javac) در سال 2003 طراحی و به مرور توسط شخص ایشان و جامعه اسکالا بهبود و توسعه یافته است.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، هدف از ایجاد اسکالا طراحی یک زبان جاوا بهینه‌یافته بوده و جالب است بدانید که همانند زبان برنامه نویسی جاوا، اسکالا نیز در جی‌وی‌ام (JVM) و یا همان ماشین مجازی جاوا اجرا می‌شود. در طول تاریخ، زبان‌های برنماه‌نویسی مختلفی با هدف تکامل جاوا پا به عرصه دنیای دیجیتال گذاشته‌اند که سینتکس ‌آنان نیز شباهت بسیاری به جاوا داشت. ولی اسکالا با ذهنیت رفع محدودیت‌های جاوا، به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که پارادایم‌ها و ساختارها در جاوا را کنار گذاشته و کدهایی کمتر و بهینه‌تر را بنویسند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نسخه از محیط برنامه‌نویسی به زبان اسکالا را برای شما علاقه‌مندان در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید با دانلود آن، ورود خود به دنیای اسکالا را رسمی کنید! هم اکنون می توانید نرم افزار Scala را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Scala :

– عدم نیاز به تعریف نوع داده‌ها در جاوا به دلیل هوشمندی اسکالا

– عدم وجود متغیر و یا متدهای استاتیک در اسکالا (برخلاف جاوا)

– دارا بودن خصوصیت تغییرناپذیری برای متغیرها پس از تعریف

– کنترل همزمانی‌ها

– عدم وجود محدودیت ساختاری و پارادایمی موجود در جاوا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Scala.cover1  300x157 - دانلود Scala 2.13.5 - محیط برنامه‌ نویسی به زبان اسکالا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 135 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR