دانلود O&O ShutUp10 1.8.1420.321 – کنترل جامع و حقیقی بر روی ویندوز 10

دانلود O&O ShutUp10 1.8.1420.321 - کنترل جامع و حقیقی بر روی ویندوز 10

 

دانلود O&O ShutUp10

| کنترل جامع و حقیقی بر روی ویندوز 10 |

 

O&O ShutUp10 1.8.1420.321 نام یک نرم افزار کاربردی و کم‌حجم در زمینه کنترل کامل و دقیق بر روی کلیه رفتارهای ویندوز 10 است. نزدیک به 3 سال از زمان عرضه ویندوز 10 می‌گذرد و کمپانی مایکروسافت با عرضه این سیستم عامل جدید و بسیار زیبا، توانست تا حد بسیاری اعتماد کاربران همیشگی این سیستم عامل را جلب کند. پس از شکست‌های پی در پی ویندوز 8 و پس از آن ویندوز 8.1، مایکروسافت نسل جدیدی از سیستم عامل خود را متناسب با دستگاه‌های دسکتاپ، تبلت و موبایل عرضه کرد؛ سیستم عاملی که از آن به عنوان کامل‌ترین عرضه مایکروسافت یاد می‌شود.

اما با تمامی این اوصاف، یکی از ویژگی‌های آزاردهنده در ویندوز 10 که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبرند، این است که مایکروسافت کلیه فعالیت‌های کاربران خود را زیر نظر می‌گیرد. در اینکه موضوع یاد شده، نقض واقعی حریم خصوصی کاربران است، اما مایکروسافت همواره بر این موضوع تاکید دارد که این موضوع صرفا جهت نظارت دقیق بر عملکرد سیستم عامل و بهبود تجربه کاربری افراد انجام می‌گیرد. با استفاده از نرم افزاری که در این مطلب برایتان در نظر گرفته‌ایم، شما کاربران می‌توانید به طور کامل بر کلیه عملکردهای ویندوز نظارت داشته و گزینه‌های مختلف آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار O&O ShutUp10 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار O&O ShutUp10 :

– امکان کنترل جامع و دقیق بر روی کلیه عملکردهای ویندوز

– امکان تغییر در تنظیمات امنیتی ویندوز

– حفظ حریم خصوصی کاربر در فضای وب

– جلوگیری از کنترل موقعیت مکانی کاربر

– نظارت دقیق بر آپدیت‌های ویندوز

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

O&O ShutUp10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 548 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR