دانلود بازی Brakes Are For Losers برای PC

دانلود بازی Brakes Are For Losers برای PC

 

دانلود بازی Brakes Are For Losers برای کامپیوتر

| بازی ترمز کردن برای بازنده‌هاست! |

| نسخه RAZOR |

 

Brakes Are For Losers بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های مسابقه ای می باشد که در سال 2018 توسط Oudidon ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سری بازی‌های اتومبیل‌رانی، همواره مخاطبین بسیار زیادی را در انواع پلتفرم‌ها داشته‌اند. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم ارائه می‌کنیم، چالشی جدید و جذاب از رقابت‌های اتومبیل رانی است. در رقابت‌های این بازی، دوربین از نمای بالا شما و حریفان را به تصویر می‌کشد و همین مسئله، یادآور بسیاری از عناوین کلاسیک و قدیمی در این سبک است. در این بازی، شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خود را از میان ده‌ها مدل مختلف انتخاب کرده و با اجرای ترفندهای مختلف، حریفان خود را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی رقابت‌ها دست پیدا کنید.

نکته جالب توجه در مورد این بازی، امکان بازی 8 نفره در یک سیستم کامپیوتری است! بدین صورت که شما و دوستان‌تان می‌توانید هریک اتومبیل دلخواه خود را انتخاب کرده و تا ساعت‌ها در این رقابت سرگرم شوید. مسیر مسابقات این بازی به گونه‌ای طراحی شده که هریک از آن‌ها، یادآور پیست‌های اتومبیل‌رانی بازی‌های کلاسیک و قدیمی بوده و حوادث متعددی در هریک از آنان در انتظار شماست. البته باید توجه داشت که در این بازی، ترمز کردن برابر است با باخت! از این جهت، شما باید مسیر مسابقات را با سرعت بالا پیمایش کرده و با اجرای مانورهای مخصوص در پیچ‌های تند، فاصله بین خود و رقبا را بیشتر و بیشتر کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Brakes Are For Losers را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

BAFL2 300x169 - دانلود بازی Brakes Are For Losers برای PC BAFL3 300x169 - دانلود بازی Brakes Are For Losers برای PC

 

BAFL1 300x169 - دانلود بازی Brakes Are For Losers برای PC BAFL4 300x169 - دانلود بازی Brakes Are For Losers برای PC

 

تریلر بازی Brakes Are For Losers :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 3 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 5700 Series Equivalent or More
DirectX: Version 9.0c

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 284 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR