دانلود بازی پلنگ صورتی Pink Panther برای PC

دانلود بازی Pink Panther دانلود بازی پلنگ صورتی با حجم کم برای PC

 

دانلود بازی پلنگ صورتی برای کامپیوتر

 

برای امروز و برای کاربران عزیز یاس دانلود ، بازی پلنگ صورتی با حجم کم برای PC را آماده دانلود کرده ایم .بازی Pink Panther را بسیاری از ما می شناسیم ، و با او خاطرات بسیاری در دوران کودکی داریم . بازی پلنگ صورتی این شخصیت دوست داشتنی و محبوب ، بینندگان خود را با حرکات بامزه ای که انجام میداد سرگرم می کرد و لبخند را به مخاطبان خود هدیه می داد . پلنگ صورتی به دلیل محبوبیت بالای که دارد به صنعت بازی های رایانه ای هم نفوذ کرده تا هواداران خود را چندین برابر کند . به نظر لذت بخش می آید که بتوانیم شخصیت محبوب دوران کودکی خود را کنترل کنیم .

بازی پلنگ صورتی Pink Panter برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب بوده و می تواند تفریح سالمی برای این عزیزان به حساب آید . در بازی پلنگ صورتی شما در نقش پلنگ صورتی هستید و به شما یک خانه ی زیبا هدیه داده می شود ! جالب اینجاست که شما متوجه خواهید شد که در این خانه یک گنج بزرگ وجود دارد و شما باید به آن برسید ، اما صبر کنید ! کار به این آسانی نیست ! باید از موانع بسیاری عبور کنید و مراحل فکری بسیاری را پشت سر بگذارید تا بتوانید به گنچ دست پیدا کنید . در آخر باید یادآوری کنیم که بازی پلنگ صورتی را می توانید بر روی کامیپوتر های با سخت افزار معمولی نیز نصب و اجرا نمایید . شما هم اکنون می توانید بازی Pink Panther – بازی پلنگ صورتی با حجم کم را از سایت  یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی پلنگ صورتی Pink Panther :

–    حجم بسیار مناسب بازی
–    قابل اجرا بر روی اکثر سیستم های رایانه ای
–    مناسب برای تمامی سنین ، بخصوص کودکان
–    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز ، از جمله ویندزو 7
–    مراحل فکری و سرگرم کننده
–    و …

 

 

_-Pink-Panther-Pinkadelic-Pursuit

 

 

_-Pink-Panther-Pinkadelic-Pursuit (2)

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 13 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی پلنگ صورتی | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR