دانلود The Great Suspender (notrack) 7.1.12 – کاهش مصرف حافظه (رم) مرورگر گوگل کروم

دانلود The Great Suspender (notrack) 7.1.12 - کاهش مصرف حافظه (رم) مرورگر گوگل کروم

 

دانلود The Great Suspender (notrack)

| کاهش مصرف حافظه (رم) مرورگر گوگل کروم |

 

The Great Suspender (notrack) 7.1.12 نام یک اکستنشن محبوب، کاربردی و مفید برای مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) است که می‌توانید با استفاده از آن، مصرف حافظه (رم) گوگل کروم را کاهش داده و بهره‌وری سیستم خود را حفظ کنید. اکستنشن د گریت ساسپندر یک افزونه معروف برای مرورگر وب کروم بوده که کمک می‌کند تا بتوانید مصرف حافظه رم در مرورگر کروم را مدیریت کنید. این افزونه به کاربران امکانی می‌دهد تا با مدیریت بهتر تب‌های باز، عملکرد مرورگر خود را بهبود دهند. اصلی‌ترین وظیفه این افزونه، به توقف فعالیت تب‌های باز و تخلیه منابع اشغال شده آن‌ها در صورت عدم استفاده فعال از تب‌ها است. به عبارت دیگر، زمانی که تب‌های باز به مدت زمان مشخصی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، این افزونه آن‌ها را به حالت “تعلیق” در می‌آورد تا منابع سیستم از جمله حافظه و پردازش توسط تب‌های تعلیق شده آزاد شوند.

به عنوان مثال، فرض کنید که شما در مرورگر گوگل کروم خود، ده تب در حالت فعال دارید. اگر در مدت زمانی به تبی نیاز نداشته باشید و به جای آن تب‌های دیگر را مشاهده می‌کنید، این افزونه می‌تواند تبی که بلا استفاده است را به حالت تعلیق درآورده و منابع سیستم را آزاد کند. این کار باعث می‌شود مصرف حافظه و پردازش‌های غیر ضروری کاهش یابد، که در نتیجه عملکرد مرورگر و حتی سرعت سیستم کلی بهبود می‌یابد و بدین ترتیب یکی از اصلی‌ترین مشکلات مرورگر گوگل کروم یعنی مصرف فوق‌العاده زیاد حافظه (رم) برطرف خواهد شد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار The Great Suspender را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار The Great Suspender :

– امکان بهینه‌سازی مصرف رم مرورگر گوگل کروم

– آزاد کردن حافظه اختصاص یافته به تب‌های بلا استفاده در مرورگر گوگل کروم

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

The Great Suspender.cover1  300x188 - دانلود The Great Suspender (notrack) 7.1.12 - کاهش مصرف حافظه (رم) مرورگر گوگل کروم The Great Suspender.cover2  300x188 - دانلود The Great Suspender (notrack) 7.1.12 - کاهش مصرف حافظه (رم) مرورگر گوگل کروم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : CRX
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR