دانلود Shield Antivirus Pro 5.3.9 – نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند

دانلود Shield Antivirus 2.1.7 - نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند

 

دانلود Shield Antivirus

| نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند |

 

Shield Antivirus Pro 5.3.9 نام نرم افزاری کم حجم ، به روز و بسیار قدرتمند ، در زمینه محافظت از سیستم های کامپیوتری در برابر انواع ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، ابزارهای جاسوسی و سایر ابزارهای مخرب می باشد. Shield Antivirus همواره فعالیت خود را در پس زمینه در حالت آماده به کار قرار می دهد تا به محض تشخیص ویروس ها و فایل های مخرب ، شما را از وجود آنان مطلع سازد. فرآیند نصب این آنتی ویروس کم حجم و قدرتمند نیز به سادگی انجام می گیرد ، ششما تنها با چند کلیک ساده می توانید سیستم خود را در برابر انواع خطرات ایمن سازید.

علاوه بر این ها ، Shield Antivirus محافظتی مثال زدنی را برای ایمیل های دریافتی در سیستم پیاده سازی می کند. این نرم افزار قادر است برای ضمیمه های مشکوک دریافتی در ایمیل ، عملیات قرنطینه و یا پاک سازی را سریعاً انجام دهد. این نرم افزار با دارا بدون قابلیت اسکن های اتوماتیک و زمان بندی شما ، همواره امنیت سیستم شما را تأمین می کند. از سایر قابلیت های این نرم افزار می توان به مدیریت تاریخچه مرورگرهای وب و مدیریت نرم افزارهای استارت آپ اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Shield Antivirus را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Shield Antivirus :

– دارا بودن قابلیت های مانیتورنگ انواع فعالیت فایل ها ، بلاک کردن آنان و همچنین ارسال اطلاعیه ها

– اسکن عمیق تمامی فایل های کامپیوتر به منظور کشف آیتم های خطرناک و تهدید کننده

– افزایش بهره وری سیستم با پاک سازی فایل ها

– محافظت 24 ساعته و دائمی و فعالیت پس زمینه ی هوشمند

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR