دانلود Save.Me 2.3.2 x86/x64 – نرم افزار ذخیره سازی آیتم های کلیپ بورد

دانلود Save.Me 2.3.2 x86/x64 - نرم افزار ذخیره سازی آیتم های کلیپ بورد

 

دانلود Save.Me

| نرم افزار ذخیره سازی آیتم های کلیپ بورد |

 

Save.Me 2.3.2 x86/x64 نام نرم افزاری است که می‌تواند حافظه کلیپ بورد سیستم را همواره مورد نظارت خود قرار دهد و آیتم‌های قرار گرفته شده در آنان را ذخیره‌سازی کند. اگر شما هم در طول روز با فایل‌های بسیاری سر و کار دارید و فایل‌های متنی و نوشته‌های بسیاری را Copy/Paste می‌کنید، ممکن است چنین مواردی در آینده نیز به کارتان بیاید. در حالت عادی باید زمان بسیاری را صرف جستجو و پیدا کردن دوباره آن‌ها کنید، اما نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است به این مشکل خاتمه بخشد.

به کمک این برنامه شما می‌توانید تمامی آیتم‌هایی که حتی برای یک لحظه در کلیپ‌بورد قرار داشته‌اند را در سیستم خود ذخیره کنید؛ حتی اسکرین‌شات‌ها! رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده و کاربران به آسانی می‌توانند از مزایای آن بهرمند شوند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Save.Me را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Save.Me :

– قابلیت ذخیره‌سازی بلادرنگ آیتم‌های قرار گرفته در کلیپ‌بورد از قبیل تصاویر، متون و …

– امکان جستجو و بازیابی آیتم‌های موجود در کلیپ‌بورد

– قابلیت سوئیچ آسان بین کلیپ‌بوردها

– پشتیبانی از Unicode

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 + 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR