دانلود DAEMON Tools Pro 8.3.0.0742 / Lite 11.2.0.2086 / Ultra 6.1.0.1753 – ساخت درایو مجازی

دانلود DAEMON Tools Pro ساخت درایو مجازی

دانلود DAEMON Tools Pro

نرم افزار ساخت درایو مجازی

 

DAEMON Tools Pro 8.3.0.0742 / Lite 11.2.0.2086 x64 / Ultra 6.1.0.1753 x64 قطعا نیاز کاربران حرفه داشتن یک نرم افزار ساخت درایو مجازی می باشد ، چرا که در کارهای بسیاری مورد استفاده می باشد از جمله ساخت درایو مجازی برای بازی ها ، رایت درایوهای مجازی بر روی سی دی و دی وی دی و … . یکی از نرم افزارهای قوی در این مورد نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced می باشد چرا که دارای امکانات بسیاری زیادی از جمله : ساخت درایو مجازی تا 32 عدد ،فشرده سازی فایل های شما به دیسک مجازی ، پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds ،سرعت بسیار بالا در بارگذاری درایوهای مجازی و …

همچنین با داشتن محیط کاربر پسند ، کار با نرم افزار DAEMON Tools را راحت کرده و کسانی که برای اولین بار می خواهند نرم افزار DAEMON Tools را استفاده کنند به مشکل نمی خورند. شما کاربر گرامی می توانید هم اکنون نسخه جدید و آخرین ورژن نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced با کرک به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

نسخه جدید DAEMON Tools Lite اضافه شد …

 

ویژگی های نرم افزار DAEMON Tools Pro :

– ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج
– ایجاد دیسک های بوتیبل
– ساخت درایو مجازی برای اجرای بازی ها
– پشتیبانی از اکثر فرمت های ایمیج *.mdx, *.mds/*.mdf, *.iso, *.b5t, *.b6t, *.bwt, *.ccd, *.cdi, *.bin/*.cue, *.ape/*.cue, *.flac/*.cue, *.nrg, *.isz
– مدیریت ایمیج ها
– سازگاری با انواع سیستم عامل ها از جمله ویندوز 10 و 8 و 7

 

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی تصویر کلیک نمایید )

ScreenShot DAEMON Tools Pro Advanced YasDL.com

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

راهنمای نصب نسخه Lite:
–   در هنگام نصب (بخش License Type) حتما گزینه Activate Free License را انتخاب کنید.
–   در هنگام انتخاب ویژگی‌های برنامه، حتماً تیک SPTD را بزنید.

 

تفاوت میان نسخه های مختلف DAEMON Tools در این لینک

– پیش نیاز نصب نرم افزار: دات نت فریمورک

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37/32/29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR