دانلود نسخه جدید فونت ثلث – قلم بسیار زیبای فارسی/عربی با امکان کشیدگی حروف

دانلود نسخه جدید فونت ثلث - قلم بسیار زیبای فارسی/عربی با امکان کشیدگی حروف

 

دانلود نسخه جدید فونت ثلث

| ثلم فارسی/عربی ثلث با امکان کشیدگی حروف |

 

نسخه جدید فونت ثلث را بدون شک می‌توان یک قلم استاندارد و فوق‌العاده برای متون فارسی و عربی به شمار آورد. از آنجا که بسیاری از حروف موجود در زبان‌های فارسی و عربی با همدیگر مشترک هستند، این فونت‌ها به صورت مشترک در بین طراحان هر دو زبان به کار برده می‌شوند. یکی از فونت‌های پرکاربرد و بسیار زیبا در بین طراحان فارسی زبان، قلم ثلث است که عمدتا از آن برای طراحی کاور، بنر و آثار گرافیکی استفاده می‌شود. از آنجا که حال و هوای این فونت، نزدیک به متون عربی است، از این قلم می‌توان برای تایپ “بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم” در سرآغاز مقالات و دیگر طرح‌های مذهبی استفاده کرد.

نسخه جدید این قلم، تفاوت ویژه‌ای با نسخه قدیمی آن دارد و آن هم امکان کشیدگی حروف در نوشته‌ها است. امکان تایپ حروف کشیده از مهم‌ترین خصوصیات این قلم زیبا و خلاقانه است. نسخه جدید فونت ثلث که در این مطلب به شما طراحان عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم، امکانی را برای شما مهیا می‌سازد تا بتوانید با نگاه داشتن کلیدهای (Shift + J) بر روی کیبورد، حروف دلخواه خود را به صورت کشیده تایپ کرده و جلوه‌ای خاص و زیبا را به آنان ببخشید. هم اکنون می‌توانید فونت ثلث را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نام فونت: ثلث – A Suls
بیس فونت: قلم ثلث میرعماد
وزن: Regular

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR