دانلود مفاتیح الجنان سبز (کامل و صوتی) 4.6.1 برای اندروید

دانلود مفاتیح الجنان سبز (کامل و صوتی) 4.6.1 برای اندروید

 

دانلود مفاتیح الجنان سبز برای اندروید

| نرم افزار مفاتیح الجنان سبز – متن کامل عربی به همراه ترجمه فارسی |

 

مفاتیح الجنان سبز 4.6.1 نام یک نرم افزار کاملا رایگان و محبوب در بین کاربران ایرانی است که از آن به عنوان یک مرجع کامل به منظور دسترسی به محتوای مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان یاد می‌شود. ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه میهمانی خدا، نرم افزار جدیدی را برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر داریم که با دارا بودن محتوایی متنی و صوتی، 700 عنوان از ادعیه، زیارات، اعمال و ملحقات موجود در کتاب مفاتیح الجنان را به همراه ملحقات تکمیلی و سوره‌هایی از قرآن مجید را در خود جای داده تا شما عزیزان در ماه مبارک رمضان بتوانید از این همراه هوشمند نهایت استفاده را ببرید.

تیم وب‌سایت یاس دانلود سعی بر آن دارد تا طی ایام ماه مبارک رمضان، تازه‌ترین نرم افزارها و دستیارهای هوشمند مختص دستگاه‌های اندرویدی را به خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم ارائه کند تا در فرصت موجود بتوانید از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوید. مفاتیح الجنان سبز، مجموعه کامل مفاتیح را به همراه صوت کامل به طور کاملا رایگان در گوشی یا تبلت اندرویدی شما قرار می‌دهد تا بتوانید از برکت ایام و لیالی این ماه مبارک بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار مفاتیح الجنان سبز برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار مفاتیح الجنان سبز :

– دارا بودن ده‌ها زیارت و ادعیه مختلف مانند زیارت عاشورای معروفه و غیر معروفه، حدیث کساء، دعای جوشن کبیر، جوشن صغیر، دعای عهد، دعای عرفه، دعای ندبه، دعای ابوحمزه ثمالی، اعمال ماه رمضان، شب‌های قدر و …

– دارا بودن محیط کاملا فارسی و زیبا

– صوتی، کامل و روان – دارا بودن فهرست شخصی کاربر

– امکان مطالعه اعمال روز و ایام خاص

– امکان به اشتراک‌گذاری نوشته‌ها

– توانایی شخصی‌سازی نوشته‌ها، ترجمه، اعراب و …

– امکان جستجوی در بخش‌های مختلف برنامه

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mafatih.Al .Janan1  85x150 - دانلود مفاتیح الجنان سبز (کامل و صوتی) 4.6.1 برای اندروید Mafatih.Al .Janan2  85x150 - دانلود مفاتیح الجنان سبز (کامل و صوتی) 4.6.1 برای اندروید Mafatih.Al .Janan3  85x150 - دانلود مفاتیح الجنان سبز (کامل و صوتی) 4.6.1 برای اندروید Mafatih.Al .Janan4  85x150 - دانلود مفاتیح الجنان سبز (کامل و صوتی) 4.6.1 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR