دانلود Smadav Pro 2023 v15.1.0 – حذف ویروس های فلش مموری

دانلود Smadav Pro 2016 11.0.4 - حذف ویروس های فلش مموری

 

دانلود Smadav Pro

| نرم افزار حذف ویروس های فلش مموری |

 

Smadav Pro 2023 v15.1.0 نام یک نرزار امنیتی جدید، به منظور محافظت از کامپیوتر و حذف ویروس های فلش مموری است. امروزه افزایش کاربرد وسایل و حافظه های قابل حمل نظیر هارد اکسترنال، مموری کارت، فلش مموری و … ، اینگونه دستگاه ها و حافظه ها در معرض آلوده شدن به انواع ویروس ها قرار دارند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از آنتی ویروس های مؤثر و کم حجم به منظور پاک سازی این قبیل ویروس ها در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. در بسیاری از موراد، ویروس ها و تروجان های کامپیوتری، در پس زمینه سیستم عامل مشغول به فعالیت می شوند و بدون اطلاع شما، فعالیت های مخربی را انجام می دهند.

حتی در مواردی این تروجان ها، در قالب یک نرم افزار زیبا و کاربردی به سیستم راه پیدا می کنند. نرم افزار Smadav Pro جلوی فعالیت هرگونه ابزار مشکوک در پس زمینه ویندوز را می بندد تا بدین ترتیب از خطر دزدی اطلاعات شما جلوگیری شود. این نرم افزار ضمن ارتباط دائم با دیتابیس قدرتمند خود، به طور لحظه ای آنتی ویروس شما را با قابلیت تشخیص انواع ویروس ها و ازارهای مخرب جدید آپدیت می نماید تا هر بار با اسکن حافظه های خود، در زمانی کوتاه تمامی فایل های مخرب را از بین ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Smadav Pro  را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Smadav Pro :

– آپدیت اتوماتیک و کاملا رایگان با اتصال دائم به دیتابیس نرم افزار

– دارا بودن قابلیت اسکن بسیار سریع و مؤثر

– امکان تعریف فایل های مجاز برای جلوگیری از حذف شدن آنان

– قابلیت تعریف پسورد مدیریت سیستم

– امکان تغییر ظاهر و رنگ محیط نرم افزار به انتخاب کاربر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR