دانلود بازی Steel Rage: Mech Cars PvP War, Twisted Battle 2020 0.153 – ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Steel Rage: Mech Cars PvP War, Twisted Battle 2020 0.153 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Steel Rage: Mech Cars PvP War, Twisted Battle برای اندروید

| بازی ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Steel Rage: Mech Cars PvP War, Twisted Battle 2020 0.153 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماشین‌سواری از استودیوی بازی سازی GDCompany است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما دوست‌داران اتومبیل‌رانی با چاشنی اکشن آماده کرده‌ایم، یک تجربه مهیج و جذاب را در محیط‌هایی واقع‌گرایانه با حضور بهترین رانندگان به ارمغان می‌آورد. اگر شما هم از تجربه رانندگی خودروهایی غیرواقعی و نبرد با ربات‌ها خسته شده‌اید، در این مطلب با شما هستیم تا به یک رقابت واقعی با حضور صدها پلیر واقعی از سراسر دنیا بپیوندید. در این بازی هریک از اتومبیل‌ها دارای خصوصیات نبرد و جنگ هستند و شما می‌توانید به سلیقه خود هریک از مدل‌های موجود را انتخاب و پس از شخصی‌سازی آن، به رقابتی مهیج و جذاب وارد شوید.

وسایل نقلیه تعبیه شده در این بازی، دارای خصوصیات تدافعی و جنگی بسیار پیشرفته هستند و شما با پیروزی در هر رقابت می‌توانید خودروی دلخواه‌تان را برای نبرد بعدی در اختیار داشته باشید. امکان تعیین جنس بدنه اتومبیل‌ها، استفاده از زره آهنین برای خودروها، امکان شخصی‌سازی ظاهر خودروها، شرکت در نبردهای تن به تن با بازیکنان واقعی و … از مهم‌ترین خصوصیات مهم و پرطرفدار این بازی به شمار می‌روند که پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Steel Rage: Mech Cars PvP War, Twisted Battle 2020 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Steel Rage: Mech Cars PvP War, Twisted Battle 2020 :

– امکانات شخصی‌سازی گسترده هریک از خودروها

– دارا بودن ده‌ها وسیله نقلیه مختلف برای تجربه نبرد با خودروها

– امکان تجربه حس و حال رانندگی اکشن در نمایی نزدیک به واقعیت

– امکان تشکیل تیم‌های چند نفره برای تجربه نبردهای آنلاین

– قابلیت تجربه نبرد و تنش با دیگر خودروها در محیط‌های مختلف

– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Steel Rage1 150x84 - دانلود بازی Steel Rage: Mech Cars PvP War, Twisted Battle 2020 0.153 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت Steel Rage2 150x84 - دانلود بازی Steel Rage: Mech Cars PvP War, Twisted Battle 2020 0.153 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت Steel Rage3 150x84 - دانلود بازی Steel Rage: Mech Cars PvP War, Twisted Battle 2020 0.153 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت Steel Rage4 150x84 - دانلود بازی Steel Rage: Mech Cars PvP War, Twisted Battle 2020 0.153 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 130 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR