دانلود bcTester 5.0.1.0259 – نرم افزار تست و اسکن بارکد

دانلود bcTester 5.0.1.0259 - نرم افزار تست و اسکن بارکد

 

دانلود bcTester

| نرم افزار تست و اسکن بارکد |

 

bcTester 5.0.1.0259 نام یک ابزار ساده و کاربردی است که با کمک آن، کاربران می‌توانند بارکدها را از روی تصاویر و یا فایل‌های PDF اسکن کنند و اطلاعات موجود در آن را ببینند. این برنامه یک ابزار ساده و رایگان به منظور خواندن اطلاعات بارکد در ویندوز است که بدون نیاز به دستگاه بارکدخوان و یا دوربین وبکم می‌تواند بارکدها را برای شما اسکن کند.

نرم افزار فوق مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که با آن کاربر می‌تواند تصاویر و یا سندها را فارخوانی کند و به راحتی به محتوای آن دسترسی پیدا کند. این نرم افزار از فرمت‌های مختلفی همچون JPG, BMP, TIF, PNG, PDF پشتیبانی می‌کند و قادر است بارکدها را از تصاویر اسکن شده استخراج کند و جزئیات آن‌ها را نیز نمایش دهد. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربران به راحتی می‌توانند بارکدها را بدون نیاز به دیوایس‌های مخصوص اسکن کنند و به اطلاعات موجود در آن دسترسی چیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار bcTester را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار bcTester :

– امکان اسکن کردن بارکد از روی عکس یا فایل‌های پی‌دی‌اف

– امکان اسکن آسان و سریع بارکدهای خطی و یا 2 بعدی

– عدم نیاز به بارکدخوان و یا دوربین یا دیوایس‌های اسکن بارکد

– دارا بودن شیوه نصب و راه‌اندازی ساده و سریع

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

bcTester.cover1  300x293 - دانلود bcTester 5.0.1.0259 - نرم افزار تست و اسکن بارکد bcTester.cover2  300x258 - دانلود bcTester 5.0.1.0259 - نرم افزار تست و اسکن بارکد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR