دانلود Thea For SketchUp 3.0.1161.1959 x64 – موتور قدرتمند تیا رندر برای اسکچاپ

دانلود Thea For SketchUp 3.0.1161.1959 x64 - موتور قدرتمند تیا رندر برای اسکچاپ

 

دانلود Thea For SketchUp

| موتور قدرتمند تیا رندر برای اسکچاپ |

 

Thea For SketchUp 3.0.1161.1959 x64 نام یک موتور رندرینگ جدید و کاربردی است که به کمک آن، افراد حرفه‌ای در زمینه کار با اسکچاپ می‌توانند به امکانی جذاب و هیجان‌انگیز برای رندر گرفتن از مدل‌‌های 3 بعدی دسترسی داشته باشند. این بسته نرم افزاری در واقع یک ترکیب حرفه‌ای از موتور رندرینگ قدرتمند تیا در کنار سادگی اسکچاپ است که به کمک آن، کاربر می‌تواند نمایی واقع‌گرایانه از مدل‌های 3 بعدی خود را رندر کند. این موتور رندرینگ قدرتمند، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوان با سرعتی بیشتر و با پردازش همزمان GPU/CPU، قدرت محاسباتی را افزایش داد و با سرعتی بیشتر به نتیجه دلخواه رسید.

اگر در حوزه شبیه‌سازی و یا معماری و یا حتی گرافیک کامپیوتری فعالیت دارید، احتمالا کلمه رندر سه‌بعدی و یا رندرینگ را شنیده‌اید. اما ممکن است که هنوز به طور دقیق با جزئیات آن آشنایی نداشته باشید.. در حال حاضر، شمار بسیاری از موتورهای رندر وجود دارند که بسته به نیاز کاربر می‌تواند انتخاب مناسب را انجام داد. به طور کلی، به پروسه‌ی تولید یک تصویر و یا خروجی گرفتن از یک نرم افزار سه‌بعدی، عمل رندرینگ گفته می‌شود. در صورتی که شما هم از کاربران حرفه‌ای اسکچاپ هستید و به دنبال یک موتور رندر قوی برای این محصول نرم افزاری هستید، پیشنهاد می‌کنیم ابزار تیا را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Thea For SketchUp را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Thea For SketchUp :

– امکان کنترل جامع بر بروزرسانی متریال‌ها، هندسه، خصوصیات نور و … در صحنه‌ها

– دارا بودن ابزار حرفه‌ای کنترل بر شدت و جهت نور

– امکان مدیریت و پردازش سایه‌ها در رندر

– دارا بودن سرعت پردازش بسیار بالای رندر برای اسکچاپ

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Thea For SketchUp.cover1  300x163 - دانلود Thea For SketchUp 3.0.1161.1959 x64 - موتور قدرتمند تیا رندر برای اسکچاپ Thea For SketchUp.cover2  300x181 - دانلود Thea For SketchUp 3.0.1161.1959 x64 - موتور قدرتمند تیا رندر برای اسکچاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 480 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR