دانلود Ultimate Boot CD 5.3.8 – دیسک نجات رایانه

دانلود Ultimate Boot CD 5.3.8 - دیسک نجات رایانه

 

دانلود Ultimate Boot CD

| دیسک نجات رایانه |

 

Ultimate Boot CD 5.3.8 دیسک نجات رایانه برای مواقعی است که سیستم‌عامل شما به هیچ نحوی بارگذاری نمی‌شود! بسیاری از کاربران کامپیوتر، حداقل برای یک بار هم که شده با چنین شرایط دشوار و عجیبی دست و پنجه نرم کرده‌اند. شرایط پیچیده‌ای را تصور کنید که با کامپیوتر شخصی خود، کاری ضروری دارید. اما به دلایلی نامعلوم، ویندوز شما از لود شدن سر باز می‌زند! این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی روی دهد که از جمله آن می‌توان به مشکلات سخت افزاری، اشکال در رجیستری ویندوز، ویروس‌های مخرب و ... اشاره کرد. در چنین مواقعی، کاربر هیچ راهی جز تعویض و نصب مجدد ویندوز ندارد. اما به کمک دیسک بوت جدیدی که برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده کرده‌ایم، کلیه این روند ساده‌سازی خواهد شد!

این دیسک بوت حرفه‌ای، مجموعه‌ای از انواع ابزارهای بهینه‌ساز و ترمیم سیستم را در خود جای داده که با استفاده از آن، کاربران بتوانند با چنین شرایطی رویارویی کنند. تقریبا کلیه ابزارهای گنجانده شده در این دیسک نجات به صورت رایگان بوده و کاربران را قادر می‌سازد سریعا ایراد سیستم را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام نمایند. تنها کافی‌ست که این دیسک نجات را بر روی یک دیسک CD/DVD/USB رایت کرده و در مواجهه با شرایط پیش‌بینی نشده، سریعا اقدام به ترمیم و عیب‌یابی سیستم کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ultimate Boot CD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ultimate Boot CD :

– امکان راه‌اندازی سیستم از طریق دیسک نجات CD/DVD/USB

– دارا بودن مجموعه‌ای از ابزارهای رایگان و حرفه‌ای برای ترمیم و بازیابی سیستم

– دارا بودن ابزارهای ضدویروس، پارتیشن‌بندی، دیفراگمنت هارد دیسک و …

– امکان تعمیر و عیب‌یابی هارد دیسک

– قابلیت حذف دائمی اطلاعات دیسک سخت

– دارا بودن ابزارهای بازیابی اطلاعات

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ultimate Boot CD.cover1  300x166 - دانلود Ultimate Boot CD 5.3.8 - دیسک نجات رایانه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل ISO بدست آمده را روی یک دی وی دی رایت کنید یا توسط نرم افزارهای بوت Rufus ، فلش را بوت کنید و نصب نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 724 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR