دانلود بازی Crazy Taxi – بازی تاکسی دیوانه برای کامپیوتر

دانلود بازی Crazy Taxi - بازی تاکسی دیوانه برای PC

 

دانلود بازی Crazy Taxi

دانلود بازی تاکسی دیوانه برای کامپیوتر

 

باز هم یک بازی قدیمی و خاطره انگیز ! چرا که این بازی در سالهای نه چندان دور یکی از سرگرمی های بسیار از ما بوده است . دانلود بازی تاکسی دیوانه عنوان مطلب امروز ماست که تقدیم شما خوبان می کنیم . بازی Crazy Taxi را همه ی کسانی که در کلوپ های بازی رفت و آمد داشته اند به خاطر می آوردند ! بازی اعتیاد آور Crazy Taxi برای کنسول جالب دریمکست تولید شده بود که بعد ها به دلیل استقبال خوب کاربران ، نسخه های دیگر پلتفورم ها نیز طراحی و ساخته شد .

در بازی Crazy Taxi شما یک راننده تاکسی هستید که باید در نهایت سرعت مسافرین خود را به مقصد رسانده و هرچه سریعتر این کار را انجام دهید ، امتیاز بیشتر و بیشتری را دریافت خواهید کرد . البته علاوه بر امتیاز ، می توانید پول بیشتری دریافت کنید و از آن برای ارتقا وسیله و استفاده از آپشن های اضافه ی بازی استفاده کنید . در بازی Crazy Taxi خبری از مقررات راهنمایی و رانندگی نیست ! می توانید دیوانه وار در شهر بچرخید و مسافران را جابجا کنید و از آن لذت ببرید ! بازی تاکسی دیوانه گرافیک زیبای دارد که با توجه به حجم آن بسیار مناسب است . گیم پلی اعتیاد آور بازی Crazy Taxi از دیگر نکات مثبت آن می باشد . پس پیشنهاد می کنیم دانلود بازی تاکسی دیوانه ، و یا همان بازی Crazy Taxi را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 برخی ویژگی های بازی Crazy Taxi :

–   اجرای ساده بر روی اکثر سیستم ها بدون نیاز به سخت افزار قوی
–   سازگار اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7
–   صداگذاری و گیم پلی فوق العاده جذاب
–   داشتن گرافیک بسیار عالی
–   حجم مناسب بازی با توجه به گرافیک آن
–   نسخه Portable بدون نیاز به نصب
–   و …

 

Crazy_Taxi1

 

Crazy_Taxi2

 

Crazy_Taxi3

 

سیستم مورد نیاز بازی Crazy Taxi :

Operating system: Windows 98 / ME / 2000 / XP / Vista / 7
Processor: Pentium III 800 MHz
Memory: 128 MB
Video: 32 MB
Hard disk space: 200 MB

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 19 مگا بایت

دانلود دانلود بازی Crazy Taxi

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR