دانلود Sony Mobile Flasher (Flashtool) 0.9.33.0 – فلش، روت و آپدیت گوشی های سونی

دانلود Sony Mobile Flasher 0.9.22.2 - فلش، روت و آپدیت گوشی های سونی

دانلود Sony Mobile Flasher

| نرم افزار فلش، روت و آپدیت گوشی های سونی |

 

Sony Mobile Flasher (Flashtool) 0.9.33.0 نام جدیدترین نسخه از نرم افزار سونی موبایل فلشر است که به منطور فلش، روت و آپدیت نسخه نرم افزاری گوشی ها و تبلت های شرکت سونی برای کاربران این دستگاه ها عرضه گردیده است. پیش تر از این ، این نرم افزار با نام Flashtool در میان کاربران مورد استفاده قرار میگرفت ، اکنون با تغییر نام این نرم افزار ، شاهد اضافه شدن لیست جدیدتری از انواع اسمارت فون های جدید و 2016 به این نرم افزار هستیم. در واقع به کمک Sony Mobile Flasher ، شما کاربران می توانید به سرعت درایورهای اسمارت فون یا تبلت شرکت سونی خود را به ویندوز معرفی کنید و سپس اقدام به فلش یا آپدیت نرم افزاری کنید.

تنها کافی است با دانلود جدیدترین نسخه از سونی موبایل فلشر ، اولین پیش زمینه فلش کردن گوشی خود را خودتان فراهم کنید. دیگر با استفاده از این نرم افزار نیازی نیست برای هر مشکلی به موبایل فروشی ها مراجعه کنید. چرا که خودتان می توانید دستگاهتان را فلش و آپدیت کنید ! سونی موبایل فلشر با دارا بودن امکان پشتیبانی از انواع گوشی ها و تبلت های قدیمی و جدید (سونی اریکسون ، اکسپریا سونی) ، ضمن نصب کردن درایورهای مربوطه ، امکان فلش از طریق فایل FTF را برایتان فراهم می کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Sony Mobile Flasher را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Sony Mobile Flasher :

– رفع مشکلات اسمارت فون ها و تبلت های سونی با فلش کردن ساده آنان

– امکان آنلاک کردن بوت لودر

– امکان فلش از طریق فلش مود و یا فست مود

– قابلیت نصب کرنل های کاستوم

– امکان نصب اضافه های SIN, IMG, EXT4 و YAFFS2

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 106 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR