دانلود rzfun Easy Video Converter 11.4 – نرم افزار مبدل فرمت‌های صوتی و تصویری

دانلود rzfun Easy Video Converter 11.4 - نرم افزار مبدل فرمت‌های صوتی و تصویری

 

دانلود rzfun Easy Video Converter

| نرم افزار مبدل فرمت‌های صوتی و تصویری |

 

rzfun Easy Video Converter 11.4 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای کاربرانی است که به دنبال ابزاری قدرتمند جهت تبدیل فرمت فایل‌های صوتی و تصویری هستند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما عزیزان، نرم افزاری را آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید هرنوع فرمت صوتی و تصویری را با سهولت بسیار به انواع دیگر فرمت‌های موجود تبدیل کنید. این برنامه با دارا بودن امکاناتی متعدد، تقریبا می‌تواند کلیه انتظارات شما در راستای تبدیل فرمت‌های مالتی مدیا را برآورده کند. این نرم افزار قادر است مشکلات عدم سازگاری پخش فرمت‌های ویدیویی در انواع دستگاه‌های موجود را حل کند و علاوه بر آن، امکانات دیگری همچون پردازش فیلم‌ها، فشرده‌سازی، چسباندن زیرنویس به فیلم، تغییر رزولوشن فیلم، اندازه فایل، کیفیت فیلم و … را نیز متناسب با نیاز تغییر دهد.

این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که کاربر می‌تواند در نهایت سهولت از این امکان بهره ببرد. تنها کافی‌ست که فایل ویدیویی را در محیط برنامه وارد کرده و فرمت مقصد را انتخاب کنید تا سپس در طی چند کلیک ساده، فایل مورد نظر در اختیار شما قرار گیرد. از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به امکان برش، جداسازی بخشی از فیلم، ادغام فیلم‌ها، چرخش فیلم، افزایش سرعت پخش، اضافه کردن واترمارک، زیرنویس و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار rzfun Easy Video Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار rzfun Easy Video Converter :

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان تبدیل فرمت‌های صوتی و تصویری با سرعت بسیار بالا

– امکانات ویرایشی مختلف شامل برش، ادغام، تنظیم سرعت پخش، تغییر رزولوشن و …

– پشتیبانی از فرمت‌های AVI, AVS, ACHD, MOV, MKV, MP4, WebM, DivX, DV, FLV, TS, MTS, MPEG, RM,RMVB, 3GPP, OGM, OGG, DAT, VOB, WMV, DAV, DVR

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

rzfun Easy Video Converter.cover1  300x202 - دانلود rzfun Easy Video Converter 11.4 - نرم افزار مبدل فرمت‌های صوتی و تصویری rzfun Easy Video Converter.cover2  300x170 - دانلود rzfun Easy Video Converter 11.4 - نرم افزار مبدل فرمت‌های صوتی و تصویری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 538 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR