دانلود RAM & SSD Diagnostic 3.1 – نرم افزار تست و عیب‌یابی رم و اس‌اس‌دی

دانلود RAM & SSD Diagnostic 3.1 - نرم افزار تست و عیب‌یابی رم و اس‌اس‌دی

 

دانلود RAM & SSD Diagnostic

| نرم افزار تست و عیب‌یابی رم و اس‌اس‌دی |

 

RAM & SSD Diagnostic 3.1 نام یک ابزار سبک و قابل حمل است که به منظور تست کارکرد حافظه رم طراحی شده و قادر است با اجرای آزمون‌های متعدد، ایرادات پرفرمنس را در درایو SSD و یا حافظه RAM تشخیص دهد. اگر که در حین کار با سیستم خود، با کرش‌های متعدد، هنگ کردن‌های گاه و بی‌گاه و ناپایداری سیستم دست و پنجه نرم می‌کنید، این احتمال وجود دارد که رایانه‌ی شخصی شما دچار مشکلات جدی سخت‌افزاری شده باشد و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشید. نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری است که می‌تواند حافظه رم و اس‌اس‌دی سیستم را برای وجود هرگونه خطای احتمالی اسکن کند و ایرادات آن را به شما نمایش دهد.

این نرم افزار، تنها یک پنجره دارد و در همین بخش، شما می‌توانید انواع مختلف تست‌های در دسترس را برای تشخیص مموری ارورها اجرا کنید. تنها کافی‌ست که بر روی دکمه استارت کلیک کنید تا به طور کامل، رم و اس‌اس‌دی سیستم شما تست شود. کارکرد این برنامه بسیار ساده و آسان بوده و حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RAM & SSD Diagnostic را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RAM & SSD Diagnostic :

– امکان کار با پروژه‌های TEX, HTML, NSIS

– امکان ویرایش کردن انواع سورس کد و فایل‌های متنی

– مجهز بودن به موتور پیشرفته‌ی تشخیص غلط املایی و نگارشی

– پشتیبانی از کامپایلرهای PDFTeXify, TeX, AMSTeX, LuaTeX و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RAM SSD Diagnostic.cover1  300x194 - دانلود RAM & SSD Diagnostic 3.1 - نرم افزار تست و عیب‌یابی رم و اس‌اس‌دی RAM SSD Diagnostic.cover2  289x300 - دانلود RAM & SSD Diagnostic 3.1 - نرم افزار تست و عیب‌یابی رم و اس‌اس‌دی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR