دانلود Cook’n Recipe Organizer X3 13.9.5 – نرم افزار جامع آشپزی

دانلود Cook'n Recipe Organizer X3 13.9.5 - نرم افزار جامع آشپزی

 

دانلود Cook’n Recipe Organizer X3

| نرم افزار جامع آشپزی |

 

Cook’n Recipe Organizer X3 13.9.5 نام یک ابزار جدید و کاربردی است که شما با استفاده از آن می‌توانید تجربه‌ی چندساله‌ی خود در زمینه‌ی آشپزی و پخت و پز را در یک محیط زیبا و جذاب ثبت و نگهداری کنید. سال‌هاست که بسیاری از کاربران، از این ابزار برای نگهداری دستورالعمل‌های آشپزی خود استفاده می‌کنند و اکنون در تازه‌ترین نسخه این برنامه، شاهد اضافه شدن ده‌ها قابلیت جدید و محبوب هستیم که در ادامه به آن اشاره خواهد شد. با این ابزار، شما به راحتی می‌توانید دستورالعمل پخت و پز انواع غذاهای ایرانی و خارجی را ثبت و ذخیره کنید و به ازای هر دستورالعمل، چندین تصویر متنوع را درج کنید.

طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر به راحتی هرچه تمام‌تر می‌تواند دستورالعمل‌های مورد نظر خود را از یک پایگاه داده بسیار عظیم پیدا کند؛ حتی سریع‌تر از زمان لازم برای جستجو در اینترنت! این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید در یک محیط زیبا و جذاب، به راحتی دستورالعمل‌های آشپزی را ثبت و در بین آن‌ها جستجو کنید. این برنامه، یک موتور جستجوی بسیار قوی و سریع دارد که با آن می‌توانید از بین صدها دستور پخت مختلف، غذای دلخواه خود را انتخاب و به توضیحات آن به همراه گالری تصاویر دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Cook’n Recipe Organizer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cook’n Recipe Organizer :

– امکان پرینت دستورهای پخت غذا با استایل اصلی در برنامه

– امکان اضافه کردن تصویر به دستورالعمل‌های آشپزی

– امکان پیشنهاد جستجوهای مختلف

– امکان انتشار دستورالعمل‌های آشپزی به صورت آنلاین

– دارا بودن آپدیت‌های رایگان

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cookn Recipe Organizer.cover2  300x194 - دانلود Cook'n Recipe Organizer X3 13.9.5 - نرم افزار جامع آشپزی Cookn Recipe Organizer.cover1  300x222 - دانلود Cook'n Recipe Organizer X3 13.9.5 - نرم افزار جامع آشپزی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 573 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR